Activisionu veľmi dobre išla beta Destiny 2, Crash Bandicoot a aj hry od Blizzardu |
Aj Activision sa pochválil financiami za uplynulý štvrťrok a mal tam niekoľko silných ťahúňov
Activision má za sebou úspešný druhý štvrťrok a detailne ho priblížili pomocou čísiel, pričom v ňom mali hneď niekoľko silných ťahúňov a trhli hneď niekoľko rekordov. Uzatvorená beta Destiny 2 podľa Activisionu prilákala viac hráčov ako tomu bolo v prípade prvej časti. Presné čísla síce zástupcovia spoločnosti neposkytli, no jednotka si získala 4,6 milióna hráčov. Podľa Bungie to však bola ich najväčšia beta vôbec a prilákala milióny hráčov. V auguste nás navyše čaká PC beta, takže uvidíme, koľko hráčov pridá tá. Podľa predobjednávok sa navyše zdá, že má Destiny 2 pred sebou silný štart. Sú totiž vyššie ako v prípade jednotky.
Activision-Blizzard má na konte tiež jeden zaujímavý rekord. V druhom štvrťroku totiž mali najväčšiu online komunitu vo svojej histórii. Mesačná používateľská základňa ich online hier bola totiž 46 miliónov hráčov, čo je o 38% viac ako v rovnakom období predchádzajúceho roka a tiež o 5 miliónov viac ako v prvom štvrťroku 2017. Z toho len Overwatch má 30 miliónov hráčov a je veľmi silným faktorom v tejto štatistike. Hre pomohli v dosiahnutí tohto rekordu dva eventy v minulom štvrťroku - najskôr Uprising a potom Anniversary, ktoré taktiež priniesli rekord v počte získaných itemov z lootboxov.
Rekordy dosiahli aj Diablo 3 a Hearthstone, ktoré sa dočkali vlastných expanzií. Pre Diablo to bola Rise of the Necromancer, pre Hearthstone zas Journey to Un’Goro. Dobre sa darilo aj World of Warcraft, kde počet hráčov stúpol oproti rovnakému obdobiu minulý rok a Legion expanzii sa darí viac než jej predchodcovi.
In-game nákupy v Call of Duty boli rovnako silné ako v minulom roku a darilo sa tiež predajom Zombies Chronicles z Call of Duty: Black Ops 3, ktoré viedli k väčšiemu počtu hráčov v hre a tiež k väčším ziskom z nej. Spoločnosť tiež prezradila, že predobjednávky a spätná väzba sú veľmi silné v prípade Call of Duty: WW2.
Spoločnosť je stále prekvapená z úspechu Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. To bola najlepšie predávaná konzolová hra v júni. Na čele rebríčkov sa drží v Anglicku, na US trhu je to štvrtý najlepšie predávaný titul. Activision teraz zvažuje podobnú aktivitu v budúcnosti, takže by sme sa možno mohli dočkať ďalších remastrov. Ak hra vyjde multiplatformovo, jej úspech ešte porastie a uvidíme, ktoré ďalšie zabudnuté značky v Activision portfóliu sa vrátia.
Mesačná používateľská základňa Activision hier bola trochu menšia - 47 miliónov hráčov. Vydanie už spomínanej Zombies Chronicles však zabezpečilo rovnaké čísla ako v predchádzajúcom štvrťroku. Celkovo mal Activision-Blizzard v štvrťroku 407 miliónov mesačne aktívnych hráčov. Príjmy Activision Blizzard za tento štvrťrok boli $1.63 miliardy, čo je nárast o 4%. Príjmy z digitálnych predajov boli $1.31 miliardy, čo je nárast o 15% oproti minulému roku. Predaje fyzických predajov klesli o 30%. Konzolové príjmy klesli o 13% na $568 miliónov, PC príjmy išli hore o 24% na $508 miliónov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >