Prvý Resident Evil bol pôvodne vo vývoji pre SNES |
Podľa slov šéfa vývoja viacerých Resident Evil hier mohla celá série skončiť úplne inak
Resident Evil séria najmä vo svojich začiatkoch patrila medzi kultové hororové hry, ktoré vo veľkom naberali na atraktivite a obľúbenosti. Svoju púť začala v roku 1996, kedy sa dostala na PlayStation, PC a ďalšie platformy. Od tohto momentu začala séria rásť raketovým tempom, no ešte v začiatkoch vývoja bolo Resident Evil úplne inou hrou, ako ju teraz poznáme.
Síce išlo stále o hororovú hru bez špecifického pracovného názvu, ktorú navyše podľa slov vedúceho vývoja, Koji Oda, vyvíjali na SNES: "Nie je to veľmi známe, no predtým ako sa Resident Evil dostal na PlayStation sme na hre pracovali ako na hre pre Super NES." hovorí Oda. "Úprimne si myslím, že som sa do herného biznisu dostal v tom najlepšom čase. Vývoj hry štandardne trval pol roka, maximálne rok, takže som sa mohol zapojiť do rôznych projektov."
Keďže SNES ponúkala obmedzené hardvérové špecifikácie v porovnaní s PlayStation, vývojári museli pracovať s týmito obmedzeniami, ktoré mali priami vplyv na to, ako hra mala vyzerať. Podľa slov Oda Resident Evil nevyzeral tak ako ho poznáme, a teda nemal vôbec nič spoločné s realitou a všetko sa odohrávalo na mieste pripomínajúcom peklo: "Ak by sme to nakoniec dokončili SNES, som si istý, že by bola značne odlišná."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 47
- RECENZIA: NHL 26 38
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68 zobraziť viac článkov >