Prvý Resident Evil bol pôvodne vo vývoji pre SNES |
Podľa slov šéfa vývoja viacerých Resident Evil hier mohla celá série skončiť úplne inak
Resident Evil séria najmä vo svojich začiatkoch patrila medzi kultové hororové hry, ktoré vo veľkom naberali na atraktivite a obľúbenosti. Svoju púť začala v roku 1996, kedy sa dostala na PlayStation, PC a ďalšie platformy. Od tohto momentu začala séria rásť raketovým tempom, no ešte v začiatkoch vývoja bolo Resident Evil úplne inou hrou, ako ju teraz poznáme.
Síce išlo stále o hororovú hru bez špecifického pracovného názvu, ktorú navyše podľa slov vedúceho vývoja, Koji Oda, vyvíjali na SNES: "Nie je to veľmi známe, no predtým ako sa Resident Evil dostal na PlayStation sme na hre pracovali ako na hre pre Super NES." hovorí Oda. "Úprimne si myslím, že som sa do herného biznisu dostal v tom najlepšom čase. Vývoj hry štandardne trval pol roka, maximálne rok, takže som sa mohol zapojiť do rôznych projektov."
Keďže SNES ponúkala obmedzené hardvérové špecifikácie v porovnaní s PlayStation, vývojári museli pracovať s týmito obmedzeniami, ktoré mali priami vplyv na to, ako hra mala vyzerať. Podľa slov Oda Resident Evil nevyzeral tak ako ho poznáme, a teda nemal vôbec nič spoločné s realitou a všetko sa odohrávalo na mieste pripomínajúcom peklo: "Ak by sme to nakoniec dokončili SNES, som si istý, že by bola značne odlišná."
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 94
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 187
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- RECENZIA: ARC Raiders 64
- Kingdom Come: Deliverance 2 je na víkend zadarmo na Steame a Xboxe, zároveň je v z 13 zobraziť viac článkov >














