Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľmi drahé, náklady vzrástli 10-násobne |
Autori z Remedy naznačili, aký problém je dnes vytvoriť singleplayer hry.
Autori z Remedy naznačili, aké sú hlavné problém tvorby tradičných singleplayer hier - je to ako náročné na financie, tak aj čas, ktorý si hráči hru vychutnávajú, je krátky.
"Realita je taká, že tradičný AAA singleplayer titul je naozaj drahý. Očakávania hráčov sú skutočne vysoké a to ako na dĺžku hry, tak aj funkcie a nakoniec aj celkovú kvalitu. Všetky tieto veci sú veľmi drahé. Ak sa vrátite o 10 rokov, vidíme, že konzolový trh má zhruba rovnakú veľkosť, rovnako aj publikum, ktorému predávate, je rovnakej veľkosti, avšak náklady na vytvorenie hry sú v týchto dňoch desaťkrát vyššie. To je zjavný problém."
K tomu Thomas Puha dodal aj to, že singleplayer prejdu hráči za pár hodín cez víkend a je koniec. Pritom autori na tom robili 4-5 rokov.
"Z kreatívneho pohľadu, aj keď sme robili Alan Wake, bolo to ako keby sme strávili celý tento čas vytváraním postáv, vesmíru, pravidiel a všetkého. Je to miesto, kde chcete, aby hráč strávil dlhšie časové obdobie a to je ťažké urobiť v tradičnej hre pre jedného hráča."
Nakoniec preto, ak autori robia teraz singleplayerovky, idú do otvorených svetov, do ktorých môžu pridávať ďalšie veci a kde hráči strávia desiatky alebo stovky hodín času. Vidíme, ako sa otvoril Ghost Recon, otvára sa Metro, snažil sa o to aj Wolfenstein II.
O toto sa pokúsi aj Remedy vo svojom ešte neohlásenom Project 7 titule, ktorý má byť masívnejší a obsiahlejší. Popritom robia ešte fps strieľačku Crossfire II, čo je pre nich niečo nové.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 47
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >