Phil Spencer otvoril DICE Summit, hovoril o toxicite hráčov, kultúre a aj o tom, že Microsoft potreboval reštart |
DICE konferencia určená pre vývojové firmy a ich vedenie včera začala. Vyzerá, že sa bude niesť hlavne kultúrou na pracovisku.
DICE konferencia určená pre vývojové firmy a ich vedenie včera začala. Vyzerá, že sa bude niesť hlavne kultúrou na pracovisku a aj samotných hier. Tou začal aj Phil Spencer, ktorý v úvodnom príhovore hovoril ako o kultúre, tak aj o toxických hráčoch, ktorí škodia celému priemyslu.
"99 percent času je moja práca skvelá - až pokým nezačujem o nepríjemnej skúsenosti hráča na našej platforme," povedal s odkazom na hráčov, ktorí radšej rozhodnú skryť svoju rasu alebo pohlavie, aby sa vyhli verbálnemu zneužívaniu a nespravodlivému zaobchádzaniu počas hry. "Je to zlyhanie. Smutnou pravdou je, že ľudia, ktorí sú dnes obťažovaní online, sa následne začínajú hrám vyhýbať a zároveň varujú ostatných, aby sa vyhli hraniu ... Úprimne povedané, toxické správanie neubližuje len jednotlivcovi, ale celému priemyslu"
Hovorí, že práve kultúra ako vývojová, tak prezentačná, ako aj celá komunikácia to môže posunúť vyššie:
"Kultúra môže byť nástrojom, ktorý nám umožní dosiahnuť plný potenciál hrania. Je čas definovať našu kultúru správne a to práve teraz. Je to naša zodpovednosť, aby sme sprístupnili hranie každému. Správna reprezentácia nie je len logická, ale zároveň dobrá pre obchod."
Hovorí, že dôležité je investovať do kultúry firiem, aby sme postupne videli pozitívny dopad na herný biznis. Do troch rokov sa totiž počet hráčov zvýši na 2 miliardy a treba ich osloviť správne.
Popritom nevynechal ani launch Xbox One, ktorý nedopadol najlepšie:
"Pri spustení konzoly Xbox One sme neponúkli našu najlepšiu prácu. Podiel na trhu bol nulový. Bolo to bolestivé čítať všetky tie titulky. Tím si myslel, že vedúci boli hluchí k tomu, čo zákazníci od nás očakávali," spomína si na vydanie konzoly. "Potrebovali sme reboot, morálka bola nízka, meškali sme za veľkými trendmi. Problémy boli tak slávne, že si z nich ľudia robili srandu. Bolo by to aj zábavné, keby to nebola pravda. Tak sme stlačili refresh tlačidlo a všetko sme od základu premysleli a prepracovali našu kultúru."
Čo sa týka kultúry na pracovisku, zdôraznil minoritné postavenie žien v biznise, ako aj publiká, ktoré málo oslovujú hrami, na čo teraz prichádza aj filmový biznis a vďaka čomu majú teraz úspech filmy ako Wonder Woman, Get Out, Coco a najnovšie Black Panther.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 73
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 38
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8
- Augustové hry 19
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 32 zobraziť viac článkov >