NVIDIA pripravuje GameWorks Ray Tracing, predstaví ho spolu s Microsoftom |
Prichádza čas na postupný prechod na raytracing enginy?
Objavila sa zaujímavá správa hovoriaca o pondelkovom predstavení Raytracingu do Nvidia Gameworks utilít.
Pôjde o funkciu, ktorá umožní pridať do hry plne raytracované efekty, teda najkvalitnejší, ale najpomalší štýl renderovania obrazu, ktorý prepočítava každý lúč. Toto bude môcť byť napríklad aplikované na povrchy, na odrazy, tiene, alebo AO. Vyzerá to ako prvý krok k raytracovaným enginom.
Technológia je "vysoko optimalizovaná" na prichádzajúce Nvidia Volta grafiky a bude používať DirectX Ray Tracing API, ktoré pripravil Microsoft a predstaví ho spolu s Nvidiou. Ale čo je z úvodnej správy zaujímavé, technológiu už používa EA, ktorý ho môže zapracovať napríklad do nového Battlefieldu, 4A Games, ktoré robí Metro Exodus, a prekvapivo aj Remedy Games, ktoré pripravuje dva tituly a práve začalo pracovať na svojom treťom titule (možno to skutočne bude Alan Wake 2, keďže sa tu spomína Microsoft a Remedy na jednom mieste).
Microsoft na raytracing technológii pracuje už od roku 2014. Zatiaľ to predstavujú pre Nvidiu, ale je pravdepodobné, že API dostane aj Xbox One a AMD karty.
Zároveň už vieme, že priamu podporu dostanú aj Unreal Engine 4, Unity 5 eniginy a samozrejme aj Frostbite. Viac sa dozvieme v pondelok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 178
- Alza spustila nové zľavy 26
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- HBO znovu premenovalo streamovaciu službu MAX 66
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >