NVIDIA pripravuje GameWorks Ray Tracing, predstaví ho spolu s Microsoftom |
Prichádza čas na postupný prechod na raytracing enginy?
Objavila sa zaujímavá správa hovoriaca o pondelkovom predstavení Raytracingu do Nvidia Gameworks utilít.
Pôjde o funkciu, ktorá umožní pridať do hry plne raytracované efekty, teda najkvalitnejší, ale najpomalší štýl renderovania obrazu, ktorý prepočítava každý lúč. Toto bude môcť byť napríklad aplikované na povrchy, na odrazy, tiene, alebo AO. Vyzerá to ako prvý krok k raytracovaným enginom.
Technológia je "vysoko optimalizovaná" na prichádzajúce Nvidia Volta grafiky a bude používať DirectX Ray Tracing API, ktoré pripravil Microsoft a predstaví ho spolu s Nvidiou. Ale čo je z úvodnej správy zaujímavé, technológiu už používa EA, ktorý ho môže zapracovať napríklad do nového Battlefieldu, 4A Games, ktoré robí Metro Exodus, a prekvapivo aj Remedy Games, ktoré pripravuje dva tituly a práve začalo pracovať na svojom treťom titule (možno to skutočne bude Alan Wake 2, keďže sa tu spomína Microsoft a Remedy na jednom mieste).
Microsoft na raytracing technológii pracuje už od roku 2014. Zatiaľ to predstavujú pre Nvidiu, ale je pravdepodobné, že API dostane aj Xbox One a AMD karty.
Zároveň už vieme, že priamu podporu dostanú aj Unreal Engine 4, Unity 5 eniginy a samozrejme aj Frostbite. Viac sa dozvieme v pondelok.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 126
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 48
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 49
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 47
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36 zobraziť viac článkov >
















