Advertisement

EA hovorí, že si nemôže dovoliť spraviť chyby pri spoplatnení Anthem alebo Battlefiedu V

EA samé povedalo, že úvodné spoplatenie Battlefront II pokazilo, ale dodáva, že si to už nemôže dovoliť a ani si to nedovolí.

PC
PS4
Xbox One
Developer
pridal saver 16.4.2018 o 14:30 pod hry
EA hovorí, že si nemôže dovoliť spraviť chyby pri spoplatnení Anthem alebo Battlefiedu V

HRY > NOVINKY >

EA spravilo zmeny na najvyšších miestach, ktoré by mohli zaistiť, aby sa podobná veci ako pri Battlefronte II neopakovala. Laura Miele sa stala Chief Studios Officer a Patrick Söderlund bol povýšený na Chief Design Office, teda sa bude starať o dizajn hier.

Konkrétne Söderlund v interview povedal:

"Klamal by som, keby som povedal, že to, čo sa stalo s Battlefront a čo sa stalo so všetkým okolo looboxov, nemalo vplyv na EA ako spoločnosť a vplyv na nás ako manažment. Môžeme na to zabudnúť a predstierať, že sa to nestalo, alebo môžeme konať zodpovedne, uvedomiť si, že sme urobili nejaké chyby a pokúsili sa napraviť tieto chyby a poučiť sa z nich.

Mali sme zámer, ktorý bol zameraný na nás, zámer aby sme mali viac ľudí, ktorí hrajú hru a hrajú ju dlhšie. A tak ako veľa iných hier na trhu, aby sme si to mohli dovoliť, dostali sme nápad, ako na tom zarobiť. Ale spravili sme to zle. V dôsledku toho sme museli urobiť veľmi rýchle a drastické kroky, aby sme všetko zlé zrušili, odvtedy sme pracovali a redizajnovali systém postupu v hre. Zdá sa, že ľudia oceňujú to, čo sme urobili, hráči sa vracajú a vidíme silnejšie čísla. Zdá sa, že ľudia si myslia, že to z väčšej časti teraz máme správne nastavené. Neznamená to, že sa tam zastavíme. Budeme pokračovať v zlepšovaní hry, budeme tieto veci naďalej presadzovať a budeme musieť byť veľmi opatrní, čo to celé znamená pre budúce produkty.

Podnikli sme významné kroky ako spoločnosť, aby sme preskúmali a pochopili mechaniku okolo speňaženia, boxov a iných vecí v našich hrách skôr, ako sa dostanú na trh. V prípade hier, ktoré prídu, ako Battlefield V alebo Anthem, nám hráči dali jasne najavo, že si nemôžeme dovoliť urobiť podobné chyby. A ani ich nespravíme.

Je nám jasné, že hráči vidia spoločnosť inak ako my. A v tejto situácii, ako člen výkonného tímu, ako ten, kto riadi všetky štúdiá, to musím brať vážne. Musíme naďalej počúvať a pochopiť, čo to spôsobuje. Musíme byť veľmi opatrní v tom, čo robíme.

Musíme podniknúť kroky a ukázať ľuďom, že sme seriózni pri budovaní najlepších možných produktov, že máme záujem jednať s hráčmi férovo a že sme tu, aby sme priniesli čo najlepšiu zábavu. A v prípadoch, keď to nespravíme správne, musíme počúvať, poučiť sa z toho a stať sa lepšími."

Patrick Söderlund bol pôvodne šéfom DICE a teda vie, o čom hovorí, dúfajme, že sa do budúcnosti postará o správne navrhnutie podobných vecí. 


Páči sa mi! (+6)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#109


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| I5 3470 a gtx 1050ti, 8gb ram (4)
Nazdar, oplatí sa kúpiť takúto zostavu? Mám aj ps4...
| Ps4 temy (1)
Priatelia PS-kari, ktori kupujete temy na PS4, pot...
| Division 2 alpha test uz tento... (1)
This Technical Alpha will take place from December...
| Zvláštny zvuk z cpu (6)
Ahoj - ktokoľvek sa k tomuto dostane. Nedávno som ...
| Herné kreslo/stolička (13)
Zdravím, má niekto skúsenosti s kúpou hernej stoli...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk