Dan Vávra: Chceli sme spraviť Red Dead Redemption s mečom |
S takýmto popisom sa snažil Vavra uspieť u investorov.
Ak ste najnovší projekt Dana Vávru sledovali od začiatku, tak určite viete, že s celou myšlienkou mal veľký problém uspieť u investorov, ktorí by mu vedeli vývoj zaplatiť. Túto ťažkú úlohu sa mu však napokon podarilo dotiahnuť dokonca vďaka podpore od samotných hráčov v Kickstarter kampani.
Počas Reboot Develop konferencie v chorvátskom Dubrovníku však Vávra prezradil o niečo viac z tohto zložitého obdobia.
Aby vedel investorov zaujať, svoj projekt im prezentoval aj s referenciou na westernovú hru od Rockstaru - Red Dead Redemption:
"Chcel som spraviť hru čo možno najviac ľudskú. Jednoducho sme v našej prezentácii uvádzali, že chceme spraviť Red Dead Redemption s mečom."
Od úvodu sa však jeho myšlienka točila okolo vytvorenia historickej RPG s dôrazom na realizmus:
"Hra je nevyhnutne pomalá, pretože ak niečo chcete spraviť realisticky, musí to byť pomalšie ako vo filmoch. Questy sme chceli spraviť čo možno najzábavnejšie. Napísal som ambiciózny quest, na ktorý mali ostatní scenáristi nadviazať. Musel som nájsť expertov, pretože história je tak zahltená mýtmi z Hollywoodu, až ju robia absurdnú. Detaily z každodenného života sú najviac komplikované." dodal.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 89
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 46
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 156
- RECENZIA: Painkiller 27
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 89
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














