Diváci na Twitchi v minulom roku videli viac ako 9 miliárd hodín obsahu |
Z toho viac ako 10% tvorili diváci Fortnite
Streaming začína byť čoraz zaujímavejším biznisom. Snaží sa v ňom presadiť čoraz viac firiem a diváci zas sledovaním streamovaného herného obsahu trávia čoraz viac času. Na stav streamingu v roku 2018 sa pozreli StreamElements v detailnej štatistike. Pozreli sa tiež na porovnanie Twitchu s YouTube Live.
Celkovo v priebehu minulého roka videli diváci na Twitchi 9,36 miliardy hodín obsahu. Najväčšiu časť z toho tvoril Fortnite, ktorého podiel bol viac ako 1 miliarda hodín, pričom samotný Fortnite išiel na Twitchi našiel v druhom štvrťroku 2018. Na druhom mieste je LOLko, ktoré však nedosiahlo miliardu hodín.
V porovnaní s rokom 2017 čísla sledovanosti Twitchu narástli o 25%, čo znamená, že tu diváci sledovaním strávili o 506 miliónov hodín viac. Top 10 najsledovanejších hier vyzerá podobne ako v roku 2017, no premiešali sa niektoré pozície. Oveľa viac času ale ľudia trávili IRL/chatovaním.
YouTube Live narástlo v minulom roku oproti roku 2017 až o 104%, čo je slušný nárast o 414,5 miliónov hodín. Celkovo tu diváci strávili sledovaním obsahu 2,31 miliardy hodín.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >