PRIHLÁS

Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu

Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií.

pridal saver 13.2.2019 o 22:15 pod hry
Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu

HRY > NOVINKY >

Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií. Všetci vývojári pracujúci na Unreal engine tak budú môcť začať voľne raytracing funkcie používať. 

Konkrétne zatiaľ v early access pridáva:

Pridávajú raytracing low level podporu - pod UE Direct DX12 je už dostupná podpora DXR, ktorá umožňuje vytvoriť a používať raytracingové shadery (ray generation shaders, hit shaders atď.), aby pridali raytracingové efekty.

High level raytracing funkcie -

  • Rect area lights
  • Soft shadows
  • Reflekcie
  • Reflected shadows
  • Ambient occlusion
  • RTGI (real time global illumination)
  • Translucency
  • Clearcoat
  • IBL
  • Sky
  • Typy geometrie: Triangle meshes, Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara particles podpora
  • Texture LOD
  • Denoiser
  • Shadows, Reflections, AO
  • Path Tracert
  • Plný GI path tracer pre vytvorenie pravý referenčných renderov priamo v UE4

 





Páči sa mi! (+2)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #124


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Konzolová dilema (4)
Zdravým kolegovcov, Posledných pár dní si všíma...
| Nvidia shield tv (0)
Zdravas ludia, potreboval by som kupit Nvidia Shie...
| Ktorý je lepší ? (4)
Dobrý deň, Chcel by som si kúpiť jeden z týchto ...
| Aká hra vám chýba na niektorej... (8)
Aké hry by ste chceli vidieť na niektorej platform...
| Tip na zlepšenie stránky (3)
Mám jeden nápad na zlepšenie komentároch na Sector...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk