Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu |
Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií.
HRY > NOVINKY >
Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií. Všetci vývojári pracujúci na Unreal engine tak budú môcť začať voľne raytracing funkcie používať.
Konkrétne zatiaľ v early access pridáva:
Pridávajú raytracing low level podporu - pod UE Direct DX12 je už dostupná podpora DXR, ktorá umožňuje vytvoriť a používať raytracingové shadery (ray generation shaders, hit shaders atď.), aby pridali raytracingové efekty.
High level raytracing funkcie -
- Rect area lights
- Soft shadows
- Reflekcie
- Reflected shadows
- Ambient occlusion
- RTGI (real time global illumination)
- Translucency
- Clearcoat
- IBL
- Sky
- Typy geometrie: Triangle meshes, Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara particles podpora
- Texture LOD
- Denoiser
- Shadows, Reflections, AO
- Path Tracert
- Plný GI path tracer pre vytvorenie pravý referenčných renderov priamo v UE4
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 68 zobraziť viac článkov >














