Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu |
Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií.
HRY > NOVINKY >
Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií. Všetci vývojári pracujúci na Unreal engine tak budú môcť začať voľne raytracing funkcie používať.
Konkrétne zatiaľ v early access pridáva:
Pridávajú raytracing low level podporu - pod UE Direct DX12 je už dostupná podpora DXR, ktorá umožňuje vytvoriť a používať raytracingové shadery (ray generation shaders, hit shaders atď.), aby pridali raytracingové efekty.
High level raytracing funkcie -
- Rect area lights
- Soft shadows
- Reflekcie
- Reflected shadows
- Ambient occlusion
- RTGI (real time global illumination)
- Translucency
- Clearcoat
- IBL
- Sky
- Typy geometrie: Triangle meshes, Static, Skeletal (Morph targets & Skin cache), Niagara particles podpora
- Texture LOD
- Denoiser
- Shadows, Reflections, AO
- Path Tracert
- Plný GI path tracer pre vytvorenie pravý referenčných renderov priamo v UE4
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
- RECENZIA: Painkiller 25
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >













