Control bude menej lineárny než Alan Wake či Max Payne, príde v lete |
Režisér hry nám prezradil niečo viac ku Control, ktoré by malo vyjsť v lete. Hra bude tak trochu Metroid, pričom sľubuje neuveriteľný combat systém.
Ohľadom Control vieme, že nová sci-fi akčná adventúra od Remedy má prísť niekedy tento rok. Okrem toho však nevieme nič konkrétne. Presný dátum vydania nebol ohlásený, no podľa Game Informeru hra príde toto leto.
Herný magazín dostal aj nové informácie ku štruktúre a boju v Control, ktoré sprostredkoval režisér hry Mikael Kasurinen. Na rozdiel od minulých hier Remedy ako Max Payne či Alan Wake, Control zaujme oveľa menej lineárny prístup:
„Prostredníctvom hlavnej kampane môžete upgradovať svoj prístup. Celé je to založené na tom, že v skutočnosti môžete v hre odomykať oveľa viac ciest, dverí a priechodov. Už na začiatku hry budete čeliť konkrétnym dverám, ku ktorým ešte nemáte prístup.
Keď prechádzate kampaňou a svetom, máte možnosť získať viac prístupu a môžete sa vrátiť do tých oblastí, ktoré ste najprv mali zamknuté a museli ste ich preskočiť. Okrem toho máme aj oblasti, v ktorých máte obmedzené schopnosti. Budú tu miesta, kde vám nebude fungovať napríklad levitácia a podobne."
Inými slovami, Control tak trochu pripomína Metroid. Remedy tiež sľubuje, že boj v hre bude dynamickejší a pohyblivejší než kedykoľvek predtým:
„V minulých hrách sme scriptovali každého jedného nepriateľa. To, kde sa objavil a ako postupoval ďalej. V Control je to však všetko procedurálne. Nepriatelia sú generovaní systémom a máme mnoho aspektov, ktoré podporujú náš otvorený svet.”
Control používa procedurálny AI systém nazývaný Encounter Director, aby generoval skupiny nepriateľov, ktorým budete čeliť. Je založený na oblasti, v ktorej sa nachádzate, na tom, ako ste ju dosiahli, na vašej úrovni a podobne. V kombinácii s možnosťou, že Control nebude mať viac možností obťažnosti sa zdá, že sa novinka od Remedy bude prispôsobovať hráčom takpovediac na mieru. Na to, ako bude tento prístup úspešný si však ešte nejakých pár mesiacov počkáme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 133
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|