DF sa bližšie pozrelo na Sekiro na konzolách a zistilo zaujímavé veci. Hra funguje na vylepšenom Dark Souls engine, ktorý nie je práve technickým hi-endom, ale ponúka slušnú kvalitu obrazu. Problém je hlavne v trhaní a sekaní, ktoré vzniká nepravidelným rozložením frejmov a to napriek relatívne plynulému 30 fps framerate na Xbox One S a PS4. Xbox One S tu ide na 900p, PS4 na 1080p.
Ak sa pozrime na vyššie konzoly, tam ide Xbox One v 1800p, PS4 Pro v 1800p s temporálnou rekonštrukciou a obraz nie je taký čistý. Framerate je však na PS4 Pro okolo 5 fps vyššie, kde Xbox One X ide okolo 40, PS4 Pro okolo 45 fps. Xbox One X má k tomu aj podporu 120hz režimu, vďaka čomu je umiestnenie frejmov pravidelnejšie a plynulosť obrazu je tak konzistentnejšia.
Rozdiel medzi konzolami je ešte v tieňoch, ktoré sa znižujú podľa výkonu konzol, teda od Xbox One X, ktoré má najdetailnejšie, po Xbox One, ktoré má najslabšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 149
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 34
- RECENZIA: F1 25 18
- RECENZIA: Mario Kart World 92
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- State of play bude dnes o 23:00 102
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 117
- Borderlands 2 je zadarmo na Steame 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|