DF sa bližšie pozrelo na Sekiro na konzolách a zistilo zaujímavé veci. Hra funguje na vylepšenom Dark Souls engine, ktorý nie je práve technickým hi-endom, ale ponúka slušnú kvalitu obrazu. Problém je hlavne v trhaní a sekaní, ktoré vzniká nepravidelným rozložením frejmov a to napriek relatívne plynulému 30 fps framerate na Xbox One S a PS4. Xbox One S tu ide na 900p, PS4 na 1080p.
Ak sa pozrime na vyššie konzoly, tam ide Xbox One v 1800p, PS4 Pro v 1800p s temporálnou rekonštrukciou a obraz nie je taký čistý. Framerate je však na PS4 Pro okolo 5 fps vyššie, kde Xbox One X ide okolo 40, PS4 Pro okolo 45 fps. Xbox One X má k tomu aj podporu 120hz režimu, vďaka čomu je umiestnenie frejmov pravidelnejšie a plynulosť obrazu je tak konzistentnejšia.
Rozdiel medzi konzolami je ešte v tieňoch, ktoré sa znižujú podľa výkonu konzol, teda od Xbox One X, ktoré má najdetailnejšie, po Xbox One, ktoré má najslabšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 89
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 81
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 34
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 364
- RECENZIA: Felvidek 35
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|