DF sa bližšie pozrelo na Sekiro na konzolách a zistilo zaujímavé veci. Hra funguje na vylepšenom Dark Souls engine, ktorý nie je práve technickým hi-endom, ale ponúka slušnú kvalitu obrazu. Problém je hlavne v trhaní a sekaní, ktoré vzniká nepravidelným rozložením frejmov a to napriek relatívne plynulému 30 fps framerate na Xbox One S a PS4. Xbox One S tu ide na 900p, PS4 na 1080p.
Ak sa pozrime na vyššie konzoly, tam ide Xbox One v 1800p, PS4 Pro v 1800p s temporálnou rekonštrukciou a obraz nie je taký čistý. Framerate je však na PS4 Pro okolo 5 fps vyššie, kde Xbox One X ide okolo 40, PS4 Pro okolo 45 fps. Xbox One X má k tomu aj podporu 120hz režimu, vďaka čomu je umiestnenie frejmov pravidelnejšie a plynulosť obrazu je tak konzistentnejšia.
Rozdiel medzi konzolami je ešte v tieňoch, ktoré sa znižujú podľa výkonu konzol, teda od Xbox One X, ktoré má najdetailnejšie, po Xbox One, ktoré má najslabšie.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 47
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 51
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 46 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












