Bethesda: Vývoj Fallout 76 nebol ľahký, rozširovanie hry bude pokračovať roky |
Todd Howard z Bethesdy priznáva, že vývoj Fallout 76 bol ťažký a problémový.
Na svojej diskusii na PAX East Bethesda a hlavne Todd Howard priblížil problémy pri vývoji Fallout 76. Hovorí, že to bolo pre nich nové a zapojili do toho všetky štúdiá.
"Hra ako Fallout 76 je pre naše štúdio veľmi, veľmi nová vec. Vedeli sme, že pri hre bude veľa problémov a aj boli. Niektoré z nich však boli oveľa ťažšie, ako sme očakávali. Bol to pre nás nový a odlišný projekt. Aby som bol úprimný, mali sme veľa problémov už počas vývoja a niekedy tieto problémy prerastú až do finálnej hry.
To nikdy nechcete. Rozrástli sme naše štúdiá, teraz máme štyri rôzne štúdiá v Severnej Amerike, v Rockville, Austine, Dallase a Montreale, a toto bola hra, ktorá naozaj zamestnala ľudí vo všetkých štyroch štúdiách. Zároveň sme vedeli, že vydanie hry bude len začiatok a sme naozaj šťastní, že hra sa nakoniec predávala veľmi dobre.
Teraz máme obrovskú základňu miliónov hráčov a dostávame z nej veľa spätnej väzby. Naším cieľom je vybudovať teraz nový druh Fallout platformy. Máme veľa nápadov a veľa coolového obsahu už pripravujeme. Máme naplánované veľké updaty na ďalšie roky."
Napríklad teraz 23. mája príde Legendary ‘Purveyor’ vendor, ktorý umožní rozobrať legendárne vybavenie. V lete prídu high-level Vault raidy pre štyroch hráčov v Nuclear Winter updatoch. Podľa Todda Howarda jesenné Wastelanders updaty hru zmenia dramaticky. Zo zaujímavostí autori by radi vytvorili persistentné Campy, ktoré ostanú, aj keď sa vaša postava odhlási z hry.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 112
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 100
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 167
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bethesda / Bethesda Štýl: Akcia / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














