Tvorca God of War kritizuje dĺžku Assassin's Creed či RDR2, pracuje na trojhodinovej hre |
David Jaffe nie je spokojný s dĺžkou dnešných AAA hier. Nechce v nich tráviť desiatky hodín a má radšej niečo, čo dokáže zdolať počas jedného, maximálne troch sedení.
David Jaffe je známy najmä ako tvorca Twisted Metal a God of War. Teraz pracuje na novej príbehovej adventúre pre jedného hráča. Hoci k nej zatiaľ nie sú známe žiadne podrobnosti, očakáva sa, že bude dlhá zhruba tri až štyri hodiny, pričom pôjde len o príbeh pre jedného hráča.
Základné detaily nám k zatiaľ neznámemu projektu odhalil David Jaffe cez svoj Twitter. Vyjadril sa vo vlákne s rozhovorom Amy Hening, s ktorej názormi vo veľkej miere súhlasí. Kritizoval rozsah dnešných AAA hier a vyjadril určitú neistotu vzhľadom na komerčný úspech svojej hry, no zároveň dodáva, že pôjde o presne ten druh hry, ktorú by on chcel hrať.
Jaffe totiž patrí k tým, ktorí sa dlhé roky sťažovali na dĺžku hier pre jedného hráča. O téme rozsahu hier sa vyjadril dosť vulgárne s tým, že chce hry, ktoré môže dokončiť počas jedného až troch sedení. Nechce pri hraní totiž zostarnút. Práve preto jeho nová hra zaberie 3 - 4 hodiny. Nevie, či je to budúcnosť hrania alebo nie, no je to práve to, po čom má on ako hráč hlad v poslednom čase.
Na viac detailov bol skúpy, no zároveň spomenul, že v poslednej dobe na neho urobili dojem hry ako Inside, Limbo, What Remains of Edith Finch a Firewatch. Práve z nich by sme mohli získať ako-takú predstavu o tom, čo Jaffe plánuje. Dojem na neho urobilo aj epizodické Life is Strange. Na margo dĺžky hier ešte dodáva, že má 45 rokov a nemá až toľko voľného času, aby si dovolil stráviť 40 či 100 hodín nad hrami ako Assassin's Creed či Red Dead Redemption 2.
Ako však Jaffe plánuje zrealizovať svoj projekt zatiaľ nie je známe. Jeho posledné štúdio s divokým názvom Bartlet Jones Supernatural Detective Agency bolo totiž začiatkom minulého roka zatvorené po tom, čo zlyhal jeho jediný projekt Drawn to Death. To, na čom chcelo štúdio pracovať neskôr, bolo zrušené. Je teda otázne, či od Jaffeho uvidíme konečne poriadnu hru, alebo jej realizácia bude rovnako neúspešná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >