Sony sa opiera o rýchle SSD ako o jeden z hlavných prvkov PS5. Už na prezentácii ukazovali ako sa zrýchlil loading Spidermana oproti PS4, kde to kleslo z 15 sekúnd na menej ako sekundu. Hovorca Sony k tomu povedal:
"Ultra-vysokorýchlostné SSD je kľúčom k našej ďalšej generácii. Našou víziou je, aby načítanie obrazoviek bolo minulosťou, čo umožňuje tvorcom vytvárať nové a jedinečné herné zážitky."
Je však otázne, nakoľko by niečo také bolo reálne, keďže na PC už dlho aj rýchle SSD a aj rýchlejšie procesory ako budú v PS5 a vždy je potrebné čakať, ako na načítania, tak spracovanie údajov. Reálne sa to nedá eliminovať, ale v určitých štýloch hry, sa to môže viac minimalizovať. Hlavne to už nebude trvať 2 minúty ako pri niektorých hrách.
Zdroj:
wccftech.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 57
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >