Sony sa opiera o rýchle SSD ako o jeden z hlavných prvkov PS5. Už na prezentácii ukazovali ako sa zrýchlil loading Spidermana oproti PS4, kde to kleslo z 15 sekúnd na menej ako sekundu. Hovorca Sony k tomu povedal:
"Ultra-vysokorýchlostné SSD je kľúčom k našej ďalšej generácii. Našou víziou je, aby načítanie obrazoviek bolo minulosťou, čo umožňuje tvorcom vytvárať nové a jedinečné herné zážitky."
Je však otázne, nakoľko by niečo také bolo reálne, keďže na PC už dlho aj rýchle SSD a aj rýchlejšie procesory ako budú v PS5 a vždy je potrebné čakať, ako na načítania, tak spracovanie údajov. Reálne sa to nedá eliminovať, ale v určitých štýloch hry, sa to môže viac minimalizovať. Hlavne to už nebude trvať 2 minúty ako pri niektorých hrách.
Zdroj:
wccftech.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 91
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 72
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 77
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47 zobraziť viac článkov >