CD Projekt Red dementuje finančné problémy, zameriavajú sa na zlepšenie kultúry vo firme |
Vedenie CD Projektu sa vyjadrilo k aktuálnym špekuláciám o finančných problémoch, ktoré sa objavili na internete. Tie dementovali a zároveň viac porozprávali o zmenách v kultúre firmy.
Pripravovaný Cyberpunk 2077 je jedným z najočakávanejších titulov na obzore. Okolo CD Projektu RED sa však začali objavovať rôzne špekulácie, ktoré sa týkajú finančnej situácie. Tie tvrdia, že štúdio má finančné problémy po tom, čo im až tak neuspel Thronebreaker a má sa to odraziť aj na vývoji Cyberpunku.
Zástupcovia štúdia Marcin Iwiński a Adam Badowski však akékoľvek finančné ťažkosti popierajú. Tvrdia, že majú dostatok finančných prostriedkov, aj keď prechod zo Zaklínača 3 na Cyberpunk a nové technológie pre nich nebol jednoduchý:
„V celom hernom odvetví ide vždy o rovnaký príbeh. Ak meníte technológiu a zároveň vyrábate hru, je to pre väčšinu spoločností nočná mora.”
Štúdio zároveň dementovalo aj rôzne krízy, ktoré postihli v súvislosti s prácou a zamestnancami iných veľkých hráčov, akými sú Rockstar, Epic či NetherRealm. CD Projekt chce byť k svojim zamestnanom viac humánny a aj keď niekedy treba zabrať, nadčasy nie sú pre zamestnancov povinné a nikoho do nich nenútia:
„Sme známi tým, že sa správame k hráčom s úctou. To je to, na čom sme tvrdo pracovali. A skutočne by sme boli radi, keby sme boli tiež známi rovnakou úctou k našim vývojárom.
S ľuďmi sme jasne komunikovali, že sú tu určité chvíle, kedy musíme pracovať tvrdšie. Myslím, že E3 demo je celkom dobrý príklad. Chceme však byť humánnejší a zaobchádzať s ľuďmi s rešpektom. Ak potrebujú voľno, môžu si ho zobrať. Nikto sa na nich nebude mračiť, ani im spôsobovať problémy, ak o voľno požiadajú. Dúfam, že tento náš záväzok preukáže, že k tejto záležitosti okolo zaobchádzania so zamestnancami pristupujeme veľmi vážne.”
Samozrejme, každý, kto pracoval na projektoch, ktoré boli pod časovým tlakom vie, že nadčasy sú v tomto smere pomerne časté. Technicky nemusia byť potrebné, ale spoločenský tlak na prácu navyše môže byť z vedenia firmy silný. CD Projekt chce s podobnými krízami bojovať. Dôležité je pre nich, aby boli zamestnanci spokojní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 91
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 48
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 137
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|