CD Projekt Red dementuje finančné problémy, zameriavajú sa na zlepšenie kultúry vo firme |
Vedenie CD Projektu sa vyjadrilo k aktuálnym špekuláciám o finančných problémoch, ktoré sa objavili na internete. Tie dementovali a zároveň viac porozprávali o zmenách v kultúre firmy.
Pripravovaný Cyberpunk 2077 je jedným z najočakávanejších titulov na obzore. Okolo CD Projektu RED sa však začali objavovať rôzne špekulácie, ktoré sa týkajú finančnej situácie. Tie tvrdia, že štúdio má finančné problémy po tom, čo im až tak neuspel Thronebreaker a má sa to odraziť aj na vývoji Cyberpunku.
Zástupcovia štúdia Marcin Iwiński a Adam Badowski však akékoľvek finančné ťažkosti popierajú. Tvrdia, že majú dostatok finančných prostriedkov, aj keď prechod zo Zaklínača 3 na Cyberpunk a nové technológie pre nich nebol jednoduchý:
„V celom hernom odvetví ide vždy o rovnaký príbeh. Ak meníte technológiu a zároveň vyrábate hru, je to pre väčšinu spoločností nočná mora.”
Štúdio zároveň dementovalo aj rôzne krízy, ktoré postihli v súvislosti s prácou a zamestnancami iných veľkých hráčov, akými sú Rockstar, Epic či NetherRealm. CD Projekt chce byť k svojim zamestnanom viac humánny a aj keď niekedy treba zabrať, nadčasy nie sú pre zamestnancov povinné a nikoho do nich nenútia:
„Sme známi tým, že sa správame k hráčom s úctou. To je to, na čom sme tvrdo pracovali. A skutočne by sme boli radi, keby sme boli tiež známi rovnakou úctou k našim vývojárom.
S ľuďmi sme jasne komunikovali, že sú tu určité chvíle, kedy musíme pracovať tvrdšie. Myslím, že E3 demo je celkom dobrý príklad. Chceme však byť humánnejší a zaobchádzať s ľuďmi s rešpektom. Ak potrebujú voľno, môžu si ho zobrať. Nikto sa na nich nebude mračiť, ani im spôsobovať problémy, ak o voľno požiadajú. Dúfam, že tento náš záväzok preukáže, že k tejto záležitosti okolo zaobchádzania so zamestnancami pristupujeme veľmi vážne.”
Samozrejme, každý, kto pracoval na projektoch, ktoré boli pod časovým tlakom vie, že nadčasy sú v tomto smere pomerne časté. Technicky nemusia byť potrebné, ale spoločenský tlak na prácu navyše môže byť z vedenia firmy silný. CD Projekt chce s podobnými krízami bojovať. Dôležité je pre nich, aby boli zamestnanci spokojní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 133
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|