Bývalý vývojár Assassin's Creed hovorí, že koncept platforiem zanikne |
Stále viac sa objavujú hlasy na zjednotenia platforiem a vyzerá, že so streamingom to pomaly prichádza.
Benjamin Charbit, jeden z vývojárov Assassin's Creed, teraz zakladateľov firmy Darewise, porozprával o svojom novom titule Project C a platformách, na ktoré cieli a to na všetky. Zároveň hovorí, že platformy budú čoskoro minulosťou.
"Náš titul je platformovo agnostický. Práve teraz ho skúšame na mobilných službách pomocou služieb cloudových hier a od prvého dňa sme ho vyvíjali s ohľadom na tieto možnosti. Myslím si, že postupne pojem platformy a tento koncept platforiem úplne zmizne. Na čom bude záležať bude zážitok z hry. Aby sme vám to naznačili, zakaždým, keď navrhujeme niečo nové, vždy to dáme cez maticu, ktorá hovorí „V poriadku, systém, čo môžem robiť počas prestávky v kúpeľni? Na mojom smartfóne? Čo môžem urobiť, keď som v taxíku na svojom smartfóne? Čo môžem robiť, keď mám doma dve hodiny voľné? Keď sedím päť hodín alebo celé popoludnie na mojej konzole? “ Sú to základné otázky.
Google Stadia bude samozrejme zaujímavá perspektíva. Ale chcem sa uistiť, že môžete hrať hru kedykoľvek chcete. A jedna naozaj dôležitá vec je, že je naozaj navrhnutá tak, že nemusíte hrať veľa hodín, nemusíte hrať každý deň. Toto je pre mňa vždy problém, pretože to bolo jednoduché, keď som bol dieťa. Ale teraz mám dcéru, riadim spoločnosť a stále mám rád hry. Čo si môžem zahrať dnes, niečo vo vysokej kvalite a zároveň v s jednoduchou možnosťou vstupu do hry? Môžem hrať Fortnite, môžem hrať hry Supercell hry. Milujem tieto hry, ale sú pre hráčov orientovaných na multiplayer. Viete, vždy tam ide o víťazstvo. Je milujem otvorené svety, dobrodružstvá, to je to, čo chcem byť schopný hrať hocikde. Teraz však nemôžem, nemôžem hrať Red Dead Redemption, musím si vyhradiť 50 hodín, aby som mal dobrý zážitok. Je to príliš obmedzujúce, je to príliš komplikované. Takže namiesto toho chcem dať hráčom slobodu, aby si mohli povedať: „Áno, niekedy budem hrať na svojom smartfóne, niekedy na mojom počítači alebo na konzole“.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >