Activision už úplne stratil záujem o Starcraft, najviac mu zarábajú mobily |
V aktuálnej finančnej správe sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku
V aktuálnej finančnej správe Activisionu sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku. Spomínajú Call of Duty, Candry Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch a Diablo. Strategická séria tam už nefiguruje. Je to zvláštne, ale zrejme aj očakávané, stratégie toľko nezarábajú a po už viacerých zrušených Starcraft fps hrách sa už vzdali pokusov na posun značky vpred. Budú sa orientovať na značky, ktoré idú.
Teraz, ako Activision ovládol Blizzard a tlačí ho do rýchlejšej produkcie, bude zaujímavé sledovať, čo budú vydávať. Na druhej strane minulý štvrťrok si Blizzard neviedol vôbec zle a prekonal aj tržby a zisky Activisionu. Prvý je samozrejme mobilný King. Firma má 37% tržieb z mobilov a niet divu, že chcú expandovať do tejto oblasti so všetkými svojimi značkami. Pripravujú ako Call of Duty Mobile, tak aj dávnejšie ohlásený Diablo Immortal.
King mal pritom 258 miliónov (-4%) mesačne aktívnych používateľov, Blizzard 32 miliónov (-4%) používateľov a Activision 37 miliónov (-8%) používateľov. Všetkým sekciám používatelia klesli. Spolu majú 327 miliónov používateľov (-7%).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 19
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 120
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56 zobraziť viac článkov >