Activision už úplne stratil záujem o Starcraft, najviac mu zarábajú mobily |
V aktuálnej finančnej správe sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku
V aktuálnej finančnej správe Activisionu sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku. Spomínajú Call of Duty, Candry Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch a Diablo. Strategická séria tam už nefiguruje. Je to zvláštne, ale zrejme aj očakávané, stratégie toľko nezarábajú a po už viacerých zrušených Starcraft fps hrách sa už vzdali pokusov na posun značky vpred. Budú sa orientovať na značky, ktoré idú.
Teraz, ako Activision ovládol Blizzard a tlačí ho do rýchlejšej produkcie, bude zaujímavé sledovať, čo budú vydávať. Na druhej strane minulý štvrťrok si Blizzard neviedol vôbec zle a prekonal aj tržby a zisky Activisionu. Prvý je samozrejme mobilný King. Firma má 37% tržieb z mobilov a niet divu, že chcú expandovať do tejto oblasti so všetkými svojimi značkami. Pripravujú ako Call of Duty Mobile, tak aj dávnejšie ohlásený Diablo Immortal.
King mal pritom 258 miliónov (-4%) mesačne aktívnych používateľov, Blizzard 32 miliónov (-4%) používateľov a Activision 37 miliónov (-8%) používateľov. Všetkým sekciám používatelia klesli. Spolu majú 327 miliónov používateľov (-7%).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: NHL 26 30 zobraziť viac článkov >