Ubisoft sa už nevráti ku krátkym uzavretým hrám, hráči chcú otvorené hry

Ubisoftu na záujme o svoje aktuálne tituly vidí, že hráči chcú hry v otvorenom svete a bude ich prinášať naďalej.

pridal Gam_er 12.9.2019 o 9:39 pod hry
Ubisoft sa už nevráti ku krátkym uzavretým hrám, hráči chcú otvorené hry

HRY > NOVINKY >

Aktuálna generácia konzol sa v prípade Ubisoftu nesie v znamení rozširovania herných svetov, na ktoré vydavateľ kladie obrovský dôraz. Tento trend najviac zasiahol značku Assassin's Creed, ktorá sa postupne od akčnej adventúry prepracovala až k RPG. Ubisoft je s novým štýlom spokojný natoľko, že nevidí dôvod návratu k starému štýlu tvorby uzavretých, krátkych hier. 

Sériu Assassin's Creed potlačili až k tomu, že ponúka takmer 100-hodinové hry, ktoré dĺžkou vyhrávajú nad lineárnymi zážitkami. K AC sa pridali aj značky Ghost Recon či Watch Dogs, pričom nejde o žiadne nové odhalenie. Šéf Ubisoftu však potvrdzuje, že tento posun nenastal náhodou:

„Našim cieľom je ubezpečiť sa, že môžete hrávať Assassin's Creed Unity, popri Odyssey. Ak chcete mať 15 hodinový príbeh, môžete ho mať, no popri ňom môžete prejsť aj ďalšie zážitky, poskladané z iných príbehov. Žijete v tomto svete a sledujete to, čo chcete sledovať. Prežívate zážitky, naozaj veľa zážitkov v Unity štýle.”

Na otázku, či sa ešte niekedy plánujú vrátiť k starému štýlu tvorby hier, kde sme síce dostali kratší, no intenzívnejší zážitok, Yves Guillemot odpovedal jednoznačným nie. Na rozdiel od uzavretých hier je totiž nový model finančne udržateľný a to napriek neustále sa zvyšujúcim nákladom na výrobu takýchto veľkých hier:

„Je to udržateľné, pretože herný svet je veľký a počet hráčov, ktorí môžu hrať naše hry, je obrovský. V posledných rokoch sme videli, že počet hráčov, ktorí hrajú naše hry neustále rastie. Otvárajú sa nové trhy a hry žijú oveľa dlhšie ako predtým. V tejto chvíli vidíme, že môžeme pokračovať vo zvyšovaní investícií, pretože vieme, že návratnosť investícií môže byť v dlhodobom meradle.

Priemerný hráč Odyssey strávil v hre 60 hodín, čo je podstatne viac ako v predchádzajúcich hrách. To je čiastočne dôvod, prečo Guillemot verí, že hráči sú spokojní s tým, že míňajú peniaze na mikrotranzakcie, ak to znamená získať viac z ich herného sveta.





Páči sa mi! (+5)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19569)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk