Nepriatelia v The Last of Us Part II budú oveľa ľudskejší, smrť kolegu môže spôsobiť smútok či silný hnev pretavený v útok |
Niel Druckmann hovorí o posune hraníc v The Last of Us Part II a možnostiach NPC, na ktorých dlho pracovali.
The Last of Us Part II je jednou z najočakávanejších hier tejto generácie. Naughty Dog na hre stále pracujú, no Niel Druckmann s blížiacim sa vydaním ponúka stále viac nových informácií. V prípade Naughty Dog sme zvyknutí na vysokú úroveň detailov, ktorá stále zvyšuje latku a posúva hranice. Inak to nebude ani pri The Last of Us Part II, ktoré na konzole PS4 ponúkne veľký svet k prieskumu.
Autori svet definujú ako malý open world, aj napriek tomu, že okolie rozhodne nebude malé. Nepôjde však o plnohodnotný open world typu GTA, Witcher 3 či RDR2. Budete sa cítiť ohrození a autori hovoria, že opatrnosti vo svete nikdy nie je dosť, pretože okrem rôznych iných nástrach ponúkne aj nové mutácie nepriateľov. Jeden z nich dokáže napríklad vytvoriť veľkú dymovú clonu, ktorá môže Ellie nie len ublížiť, ale aj uväzniť vo vnútri. Dymová clona sa však dá využiť aj na skrytie pred nepriateľmi.
Keď už hovoríme o nepriateľoch, Neill Druckmann na blogu PlayStation poznamenal, že ľudskí nepriatelia v hre sa budú viac ľudskejší. Každá postava má jedinečné meno a vývojári venovali veľa síl vytváraniu postáv, ktoré budú reagovať prirodzene, napríklad keď zomrie člen ich frakcie. Už to nie je nezmyselná NPC, ale postava, ktorá sa bude cítiť ako človek. Má skutočné vzťahy s ďalšími ľuďmi vo svojej skupine. Výsledkom je, že pri smrti kolegu môžete vidieť nejakú postavu, ako trúchli alebo sa reakcia na smrť blízkeho charakteru premení v nepredvídateľný útoku ovládaný hnevom.
The Last of Us Part II príde 21. februára 2020 na PS4. Vo vianočnej sezóne budúci rok vychádza aj PS5, takže uvidíme, či Sony vydá vylepšenú verziu hry aj na túto konzolu po takej krátkej dobe.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 41
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 32
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 61
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79 zobraziť viac článkov >
|
PS4
Vývoj: Sony / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















