Techdemo nextgen hry vraj ukázalo, čoho bude schopná nová generácia konzol |
Bývalý redaktor časopisu GameFan hovorí, že mal možnosť vidieť technické demo, ktoré ukazuje posuny novej generácie.
Aj keď sme počuli veľa leakov o prichádzajúcej generácii konzol PlayStation 5 a Xbox Scarlett, stále nemáme predstavu o tom, čo vo výsledku dokážu. Podľa nedávnej správy však nové konzoly prinesú posun ďalej, než aký sme mohli vidieť v tých najpôsobivejších hrách tejto generácie. Svoj report uverejnil bývalý redaktor časopisu GameFan na serveri ResetEra.
Tvrdí, že nedávno videl technickú ukážku multiplatformovej hry v otvorenom svete, ktorá sa vyvíja pre PlayStation 5, Xbox Scarlett a PC. Hardvér poháňala aktuálna generácia Navi grafík od AMD. Demo nebolo dokonale optimalizované a malo byť ďaleko pred hrami ako Red Dead Redemption 2 a The Last of Us Part 2, pokiaľ teda ide o rozsah, osvetlenie a dynamiku prostredia:
"Demo, ktoré som videl, malo tú najlepšiu grafiku v reálnom čase, akú som kedy videl. A tým myslím, že to vyzeralo ako skutočný svet, ktorý môžete hrať. Nešlo o nejaké super leštené technické demo UE4 alebo Unity, ktoré by ste videli na GDC. To, čo som videl, sa podľa môjho názoru nedá zameniť so súčasnou generáciou počítačov a konzol.
Aby bolo jasné, pokiaľ ide o rozsah, osvetlenie a dynamiku prostredia, je to úplne iná liga, než RDR2 a TLOU2. A áno, bolo to pre mňa ako Shadowfall moment v tom, že sa to zdalo úplne odlišné od toho, na čo som bol zvyknutý v predchádzajúcej generácii. Framerate bolo niekde na rozmedzí 25-30 fps (treba znova podotknúť, že išlo o technické demo), ale keď som to prvýkrát videl, povedal som nahlas WTF.
Jedna vec, ktorá ma upútala najviac, bola kvalita tieňov. Demo ukázalo asi 2 až 3 metre vysoké kríky. Keď sa kymácali vo vetre, vrhali pohybujúce sa tiene s naozaj dokonalými detailami. Ten ker mohol mať asi 75 až 100 vetiev a stovky listov. Tie tiene boli šialené. Celková kvalita obrazu bola neuveriteľne dotiahnutá. Ako by použili super duper AA.
Hra bola v plnom rozlíšení 2160p. Samozrejme tam neboli žiadne odlesky ani grafické finty na prekrytie nedokonalostí. Skutočne išlo o čisté riešenie grafickej stránky."
Potvrdilo sa tiež, že to celé išlo na Navi grafike. V zásade nová generácia hardvéru znovu posunie vizuál a aj svety vpred, keďže autori sa už nebudú musieť obmedzovať starými verziami konzol s obmedzenou pamäťou a rýchlosťou. Hlavne dúfajme, že tentoraz zatlačia na fyziku a AI, na toto konzoly nemali poslednú generáciu výkon a už by sa zišiel posun aj v tejto oblasti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 88
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- RECENZIA: NHL 26 33
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62 zobraziť viac článkov >