Digital Foundry sa pozrelo bližšie na Xbox One streaming v xCloude a zmeralo odozvy na rôznych zariadeniach. Konkrétne troch mobiloch, kde vidieť, že záleží aj od samotného mobilu akú odozvu pridá k streamovaniu (čím rýchlejší procesor tým lepšie). Napríklad RedMagic 3S malo 121ms odozvu v hrách, ale starší Razer Phone II 156ms. Sú to podobné časy odozv,y ako keď hráte na TV s vypnutým herným modom.
Čo však treba v cloude dotiahnuť je kvalita obrazu, kde čím rýchlejší framerate tým väčšie kockatenie. To je problém kompresie streamov, ktorý je potrebné doriešiť.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Aké hry kúpiť pod stromček na Vianoce 2025? 23
- Článok: Logitech RS50 - 8nm volant 19
- Uvidíme na The Game Awards trailer na remake prvého Tomb Raidera? 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45 zobraziť viac článkov >














