Digital Foundry sa pozrelo bližšie na Xbox One streaming v xCloude a zmeralo odozvy na rôznych zariadeniach. Konkrétne troch mobiloch, kde vidieť, že záleží aj od samotného mobilu akú odozvu pridá k streamovaniu (čím rýchlejší procesor tým lepšie). Napríklad RedMagic 3S malo 121ms odozvu v hrách, ale starší Razer Phone II 156ms. Sú to podobné časy odozv,y ako keď hráte na TV s vypnutým herným modom.
Čo však treba v cloude dotiahnuť je kvalita obrazu, kde čím rýchlejší framerate tým väčšie kockatenie. To je problém kompresie streamov, ktorý je potrebné doriešiť.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 64
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Septembrové filmy a seriály 17
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- Cyberpunk 2077 dostal mod pridávajúci spotrebu paliva 37 zobraziť viac článkov >