Activision pokračuje v teasovaní Crasha Bandicoota |
A vyzerá to tak, že by sme sa oznámenia novej hry mohli dočkať už čoskoro
Activision pred rokom oznámil Crash Team Racing Nitro-Fueled na The Game Awards 2018, no ešte tesne pred oznámením známym influencerom rozposielal darčeky práve s témou tejto postavičky. YouTuber Canadian Guy Eh teraz priniesol informáciu, že Activision influencerom aj teraz rozposiela Crash darčeky a to hlavne figúrky, ale aj ďalšie produkty s touto postavičkou. Tí sa samozrejme o to hneď podelili na fotkách, takže je možné, že chce takto Activision zase vyvolať buzz okolo postavičky pred novým oznámením.
Je tu však viac náznakov, že je nová Crash Bandicoot hra vo vývoji a oznámená bude už čoskoro. Napríklad aktuálna It’s Time to Play reklama na PlayStation už obsahuje nový model Crasha. Okrem toho sa na sieti 4Chan objavili dohady, že by sa ďalšia hra mala volať Crash Bandicoot Worlds.
Čo sa týka samotného predstavenia, to naozaj môže byť za rohom, keďže nás tento týždeň čakajú dve herné akcie. Najskôr príde State of Play, po nej budeme môcť sledovať aj The Game Awards 2019. Teraz už len čakať, na ktorej z nich sa hra ukáže.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 66 zobraziť viac článkov >