Hra o Glumovi je v príprave, postava nebude podľa filmu, ale nebude ani obor |
Autori Gollum hry si vytvorili vlastnú predlohu pre Gluma. V hre budú sledovať jeho život.
Gollum hra podľa postavy z Pána Prsteňov prichádza a autori približujú ako sa bude hlavná postava vyvíjať a ako bude vyzerať. Vytvorili sa vlastnú verziu Gluma. Tolkien ho totiž pôvodne nedefinoval, hlavne nie jeho veľkosť. Prvé ilustrácie ho ukazovali gigantického. Filmy ho spravili malého. Ich bude bližšie k filmom, ale nie tak úplne.
Producent Kai Fiebig k tomu v novom interview v Edge magazíne hovorí:
"Nechceme ho znepáčiť ľuďom, ktorí videli iba filmy. Ale v skratke, náš Glum nevyzerá ako Andy Serkis. Začali sme s osobou, ktorou predtým Glum bol a potom sme ju postupne vyvinuli. Vidíte, že skôr ako ho prsteň pretvoril, bol niečo ako ľudská bytosť. Máme viac možností rozprávania ako filmy a pre nás bolo veľmi dôležité ukázať iný súbor emócií. Potrebujeme niekoho, koho by ste mohli takmer milovať, a na druhej strane niekoho, koho sa skutočne môžete báť. A niekedy sa ho aj budete báť."
Dizajnér Martin Wilkes vysvetlil aj dvojitú osobnosť Gluma, na základe ktorej sa bude viesť rozprávanie príbehu a robiť rozhodnutia:
"V mnohých hrách je až neúmyselne zábavné, keď postavy sami sebe povedia: „Hmmm, nemám sa tam ako dostať, je tam veľa stráží“. Ale keďže u nás sa Glum stále aj tak rozpráva sám so seobu, dokážeme takto hráčovi prirodzene poskytnúť usmernenie týkajúce sa navigácie.
Zároveň nebude ľahké rozhodnúť sa v hre či budete Smeagolom alebo Glumom, pretože byť Glumom nie je ľahké a zároveň každá z osobností útočí na tú druhú a musí sa brániť.
V každej kapitole budete pravdepodobne mať dva, tri alebo štyri konflikty, ktoré vedú ku konečnému rozhodnutiu čím sa stanete. A v tomto konečnom rozhodnutí bude ťažšie vybrať si napríklad Sméagola, ak ste vždy bojovali za stranu Gluma."
V hre sa objavia aj Nazgulovia, podľa kreatívneho riaditeľa to budú menej cooloví Nazgulovia:
"Bola to zaujímavá výzva, pretože je to tak dobre zdokumentované, kde sa nachádzajú v širšom rozprávaní. Bolo to ako: „Do riti, môžeme použiť cool Nazgûl?“ Myslím, že naši sú menej coolovi. Sú bubeníkom a basgitaristom kapely. Ale máme šancu ich spraviť populárnymi."
Hru čakáme v roku 2021. Tento rok ju budú autori bližšie predstavovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 275
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Daedalic Entertainment / Daedalic Entertainment Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|