Hra o Glumovi je v príprave, postava nebude podľa filmu, ale nebude ani obor |
Autori Gollum hry si vytvorili vlastnú predlohu pre Gluma. V hre budú sledovať jeho život.
Gollum hra podľa postavy z Pána Prsteňov prichádza a autori približujú ako sa bude hlavná postava vyvíjať a ako bude vyzerať. Vytvorili sa vlastnú verziu Gluma. Tolkien ho totiž pôvodne nedefinoval, hlavne nie jeho veľkosť. Prvé ilustrácie ho ukazovali gigantického. Filmy ho spravili malého. Ich bude bližšie k filmom, ale nie tak úplne.
Producent Kai Fiebig k tomu v novom interview v Edge magazíne hovorí:
"Nechceme ho znepáčiť ľuďom, ktorí videli iba filmy. Ale v skratke, náš Glum nevyzerá ako Andy Serkis. Začali sme s osobou, ktorou predtým Glum bol a potom sme ju postupne vyvinuli. Vidíte, že skôr ako ho prsteň pretvoril, bol niečo ako ľudská bytosť. Máme viac možností rozprávania ako filmy a pre nás bolo veľmi dôležité ukázať iný súbor emócií. Potrebujeme niekoho, koho by ste mohli takmer milovať, a na druhej strane niekoho, koho sa skutočne môžete báť. A niekedy sa ho aj budete báť."
Dizajnér Martin Wilkes vysvetlil aj dvojitú osobnosť Gluma, na základe ktorej sa bude viesť rozprávanie príbehu a robiť rozhodnutia:
"V mnohých hrách je až neúmyselne zábavné, keď postavy sami sebe povedia: „Hmmm, nemám sa tam ako dostať, je tam veľa stráží“. Ale keďže u nás sa Glum stále aj tak rozpráva sám so seobu, dokážeme takto hráčovi prirodzene poskytnúť usmernenie týkajúce sa navigácie.
Zároveň nebude ľahké rozhodnúť sa v hre či budete Smeagolom alebo Glumom, pretože byť Glumom nie je ľahké a zároveň každá z osobností útočí na tú druhú a musí sa brániť.
V každej kapitole budete pravdepodobne mať dva, tri alebo štyri konflikty, ktoré vedú ku konečnému rozhodnutiu čím sa stanete. A v tomto konečnom rozhodnutí bude ťažšie vybrať si napríklad Sméagola, ak ste vždy bojovali za stranu Gluma."
V hre sa objavia aj Nazgulovia, podľa kreatívneho riaditeľa to budú menej cooloví Nazgulovia:
"Bola to zaujímavá výzva, pretože je to tak dobre zdokumentované, kde sa nachádzajú v širšom rozprávaní. Bolo to ako: „Do riti, môžeme použiť cool Nazgûl?“ Myslím, že naši sú menej coolovi. Sú bubeníkom a basgitaristom kapely. Ale máme šancu ich spraviť populárnymi."
Hru čakáme v roku 2021. Tento rok ju budú autori bližšie predstavovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Autori Assassin's Creed Shadows sa ospravedlňujú japonským fanúšikom a vysvetľujú, 122
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sa znovu odkladá 93
- Výrobcovia grafických kariet šetria na kvalitnej paste, čo má za následok jej rých 86
- Budu toto ceny nových Ryzen 9000 procesorov? 84
- Deadpool & Woverine trailer sa dostal do Guinessovej knihy rekordov 24
- Akú hernú klávesnicu kúpiť? 56
- Článok: Samsung Galaxy Watch7 37
- RECENZIA: Nobody Wants to Die 13
- Začal sa štrajk hercov v hernej oblasti 70
- Apple začalo orezávať Apple TV+ 70 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Daedalic Entertainment / Daedalic Entertainment Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|