PRIHLÁS

Phil Spencer: Pri Xbox Series X viac preferujeme vyšší framerate než rozlíšenie

Phil Spencer priblížil ich postoj k framerate a rozlíšeniam a naznačil aj eventuálne pokračovanie klasickej značky v Initiative štúdiu.

pridal Gam_er 29.1.2020 o 10:47 pod hry
Phil Spencer: Pri Xbox Series X viac preferujeme vyšší framerate než rozlíšenie

HRY > NOVINKY >

Aj keď sa už potvrdilo, že nadchádzajúca konzola Xbox Series X bude podporovať až rozlíšenie do 8K, neznie to tak, že by tento aspekt bol všetko, na čo sa chce Microsoft zamerať, aspoň nie za cenu framerate. Phil Spencer nedávno objasnil, že aj keď nový Xbox bude platforma, ktorá dokáže prekonať niektoré méty vo vysokom rozlíšení, cieľom tímu nie je, aby sa to dialo na úkor hrateľnosti:

"Keď sme pozerali do budúcnosti, pocit z hrania hier bolo rozhodne niečo, na čo sme sa chceli zamerať. Nechceli sme vám len vyhodiť viac pixelov na obrazovku. Myslím, že s Xbox One X sme dosiahli bod, kedy hry vyzerali úžasne. Stále sa však môžeme snažiť o to, aby vyzerali ešte lepšie. Napriek tomu chcem, aby ste sa pri ich hraní cítili rovnako úžasne. 

Tento aspekt chýba aktuálnej generácii. Najmä preto, že obsiahnutý procesor je v porovnaní s GPU nedostatočne výkonný na to, aby sme dosiahli úžasné pocity z gameplayu, vysoký framerate, úžasný vizuál a určitý druh konzistencie týchto parametrov." 

Aj keď sa zdá, že Spencer uprednostňuje framerate oproti rozlíšeniu, dodáva, že spoločnosť Microsoft sa nikdy nebude snažiť obmedzovať vývojárov v tom, ako robia svoje hry:

"Nikdy sme sa skutočne nesnažili obmedziť to, čo sa vývojári snažia robiť na našej platforme. Či už je to 60 snímok za sekundu na konzole Xbox 360, alebo vývojári, ktorí sa snažia o rozlíšenie 4K pri 60 snímkoch za sekundu na konzole Xbox One X. Chceme vývojárom poskytnúť nástroje na vyskúšanie vecí, ktoré chcú vyskúšať na ktorejkoľvek z hardvérových platforiem. Pre nich je to na oplátku možnosť skúšať niečo nové. Niečo, čo skúšať chcú."

Spencer zároveň využil priestor na to, aby nalákal pozornosť hráčov k štúdiu The Initiative. Na svojom Twitteri pochválil vývojárov a povedal, že ide o úžasne talentované štúdio, ktoré má rado výzvy a pracuje na nových a starých veciach, ktoré odprezentuje novým spôsobom. The Initiative bolo založené v roku 2018 a na jeho čele stojí Darrell Gallagher, ktorý stál predtým na čele značky Tomb Raider.  

 

Zatiaľ nevieme, čo momentálne robia, ale podľa Spencerovho tweetu by sa dalo polemizovať, že nepracujú len na novej značke, ale aj možno aj na pokračovaní niečoho staršieho, čo chcú tentokrát poňať novým spôsobom. Možno Perfect Dark? Štúdio sa sústredilo na najímanie nových, špičkových talentov, medzi ktorými je napríklad aj bývalý technical director z Rockstar San Diego. 





Páči sa mi! (+8)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector ročenka 2019


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Division 2 ...mama problem s e... (1)
...mam problem s erorom MIKE-01 ..pls co s tym?...
| Herny notebook (3)
Zdravim...Rozmyslam nad Hernym NTB na hry a nejaku...
| Kto a čo je lost ark?  chystá ... (3)
Kto a čo je Lost Ark?  https://www.youtube.com/wa...
| Pomoc! kingdom come deliveranc... (5)
Potrebujem poradiť. Dnes som z bazošu kúpila hru K...
| Vymena gpu (3)
Viete niekto poradit aky je postup pri vymene gpu?...
box
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk