Phil Spencer: Pri Xbox Series X viac preferujeme vyšší framerate než rozlíšenie |
Phil Spencer priblížil ich postoj k framerate a rozlíšeniam a naznačil aj eventuálne pokračovanie klasickej značky v Initiative štúdiu.
Aj keď sa už potvrdilo, že nadchádzajúca konzola Xbox Series X bude podporovať až rozlíšenie do 8K, neznie to tak, že by tento aspekt bol všetko, na čo sa chce Microsoft zamerať, aspoň nie za cenu framerate. Phil Spencer nedávno objasnil, že aj keď nový Xbox bude platforma, ktorá dokáže prekonať niektoré méty vo vysokom rozlíšení, cieľom tímu nie je, aby sa to dialo na úkor hrateľnosti:
"Keď sme pozerali do budúcnosti, pocit z hrania hier bolo rozhodne niečo, na čo sme sa chceli zamerať. Nechceli sme vám len vyhodiť viac pixelov na obrazovku. Myslím, že s Xbox One X sme dosiahli bod, kedy hry vyzerali úžasne. Stále sa však môžeme snažiť o to, aby vyzerali ešte lepšie. Napriek tomu chcem, aby ste sa pri ich hraní cítili rovnako úžasne.
Tento aspekt chýba aktuálnej generácii. Najmä preto, že obsiahnutý procesor je v porovnaní s GPU nedostatočne výkonný na to, aby sme dosiahli úžasné pocity z gameplayu, vysoký framerate, úžasný vizuál a určitý druh konzistencie týchto parametrov."
Aj keď sa zdá, že Spencer uprednostňuje framerate oproti rozlíšeniu, dodáva, že spoločnosť Microsoft sa nikdy nebude snažiť obmedzovať vývojárov v tom, ako robia svoje hry:
"Nikdy sme sa skutočne nesnažili obmedziť to, čo sa vývojári snažia robiť na našej platforme. Či už je to 60 snímok za sekundu na konzole Xbox 360, alebo vývojári, ktorí sa snažia o rozlíšenie 4K pri 60 snímkoch za sekundu na konzole Xbox One X. Chceme vývojárom poskytnúť nástroje na vyskúšanie vecí, ktoré chcú vyskúšať na ktorejkoľvek z hardvérových platforiem. Pre nich je to na oplátku možnosť skúšať niečo nové. Niečo, čo skúšať chcú."
Spencer zároveň využil priestor na to, aby nalákal pozornosť hráčov k štúdiu The Initiative. Na svojom Twitteri pochválil vývojárov a povedal, že ide o úžasne talentované štúdio, ktoré má rado výzvy a pracuje na nových a starých veciach, ktoré odprezentuje novým spôsobom. The Initiative bolo založené v roku 2018 a na jeho čele stojí Darrell Gallagher, ktorý stál predtým na čele značky Tomb Raider.
Great update today with @DGallagher_LA @mattbooty and the team @TheInitiative. Incredibly talented studio challenging themselves to do new things things (and old things :-) ) in new ways.
— Phil Spencer (@XboxP3) January 28, 2020
Zatiaľ nevieme, čo momentálne robia, ale podľa Spencerovho tweetu by sa dalo polemizovať, že nepracujú len na novej značke, ale aj možno aj na pokračovaní niečoho staršieho, čo chcú tentokrát poňať novým spôsobom. Možno Perfect Dark? Štúdio sa sústredilo na najímanie nových, špičkových talentov, medzi ktorými je napríklad aj bývalý technical director z Rockstar San Diego.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 40
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- Prichádza limitovaná edícia PS5 konzoly s témou Ghost of Yotei 53 zobraziť viac článkov >