Xbox Series X ponúkne raytracing aj pre zvuk |
Microsoft spolupracuje s viacerými firmami v oblasti zvuku, aby priniesol audio revolúciu v novom Xboxe.
Xbox Series X bude mať v sebe dedikovaný audio hardvér, ktorý sa bude starať o vylepšenie zvuku. Pôjde o niečo, čo Microsoft nazval Audio Ray Tracing. Jason Ronald (šéf Xbox programu) túto súčasť oznámil s tým, že pôjde o novú funkciu priestorového zvuku:
"S predstavením hardvérovej akcelerácie ray tracingu v Xbox Series X sme skutočne schopní otvoriť nový set scenárov, či už ide o realistické osvetlenie, alebo lepšie odrazy a môžeme ho dokonca použiť aj na veci, ako priestorový zvuk s raytraced audiom."
Zatiaľ neboli odhalené žiadne ďalšie podrobnosti, no naznačuje nám to fakt, že nové konzoly sa dosť zamerajú aj na vylepšenie zvuku. Platí to aj pri PS5, čo odhalil minulý rok Mark Cerny. Viac možno bude Microsoft o novej funkcii hovoriť na GDC, kde je naplánovaná prednáška:
"Od zvukových dizajnérov Borderlands 3 a Gears of War 5 sa dozviete o tom, ako spolupráca medzi spoločnosťami Microsoft, Dolby a našimi middlewarovými partnermi spustila revolúciu s priestorovým zvukom, z ktorého sa každý pár slúchadiel stáva viacrozmernou bránou do iného sveta."
Nevieme však, či aj túto prednášku (spolu s Forzou, kde má byť ukázaný raytracing) Microsoft zruší podobne, ako boli včera zrušené prednášky Gamestack divízie.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 46
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 51 zobraziť viac článkov >













