Analýza Ori and the Will of the Wisps |
DF sa bližšie pozrelo na framerate v novom Orim na Xbox konzolách. Ten nie je stabilný a vidieť, že síce Moon studios vedia parádne spraviť vizuál, hudbu a hrateľnosť, no optimalizácia a celkovo technické dotiahnutie nie je práve ich silná stránka.
Na oboch konzolách sa framerate pohybuje medzi 30 a 60 fps, čo je nečakané, keďže pôvodný Ori išiel pekne na čistých 60 fps aj na Xbox One S. Teraz je samozrejme grafika náročnejšia, je tam viac efektov, viac nasvietenia, dynamiky, fyziky a celé to ovplyvňuje výkon. Zrejme však optimalizácie neboli prioritou autorov a ako hovoria, už pripravujú patche. Čo sa týka rozlíšení, Xbox One S ide okolo 900p, Xbox One X okolo 4K, ťažko sa to presne určuje pre rôzne filtre.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 114
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 55
- RTX 5050 sú už v predaji a majú ceny 51 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Switch Vývoj: Microsoft / Moon studios Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|