Analýza Ori and the Will of the Wisps |
DF sa bližšie pozrelo na framerate v novom Orim na Xbox konzolách. Ten nie je stabilný a vidieť, že síce Moon studios vedia parádne spraviť vizuál, hudbu a hrateľnosť, no optimalizácia a celkovo technické dotiahnutie nie je práve ich silná stránka.
Na oboch konzolách sa framerate pohybuje medzi 30 a 60 fps, čo je nečakané, keďže pôvodný Ori išiel pekne na čistých 60 fps aj na Xbox One S. Teraz je samozrejme grafika náročnejšia, je tam viac efektov, viac nasvietenia, dynamiky, fyziky a celé to ovplyvňuje výkon. Zrejme však optimalizácie neboli prioritou autorov a ako hovoria, už pripravujú patche. Čo sa týka rozlíšení, Xbox One S ide okolo 900p, Xbox One X okolo 4K, ťažko sa to presne určuje pre rôzne filtre.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 47
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 51
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 46 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox One Switch Vývoj: Microsoft / Moon studios Štýl: Arkáda
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













