Analýza Ori and the Will of the Wisps |
DF sa bližšie pozrelo na framerate v novom Orim na Xbox konzolách. Ten nie je stabilný a vidieť, že síce Moon studios vedia parádne spraviť vizuál, hudbu a hrateľnosť, no optimalizácia a celkovo technické dotiahnutie nie je práve ich silná stránka. Na oboch konzolách sa framerate pohybuje medzi 30 a 60 fps, čo je nečakané, keďže pôvodný Ori išiel pekne na čistých 60 fps aj na Xbox One S. Teraz je samozrejme grafika náročnejšia, je tam viac efektov, viac nasvietenia, dynamiky, fyziky a celé to ovplyvňuje výkon. Zrejme však optimalizácie neboli prioritou autorov a ako hovoria, už pripravujú patche. Čo sa týka rozlíšení, Xbox One S ide okolo 900p, Xbox One X okolo 4K, ťažko sa to presne určuje pre rôzne filtre.
Zdroj:
www.youtube.com
|
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza ponúka nové zľavy 111
- GTA VI má mať dve hlavné postavy a viaceré lokality 85
- Prvé odchádzajúce tituly z PS Plus Extra a Premium potvrdené 156
- Unikli júlové PS Plus hry 69
- Prečo vyšiel Cyberpunk 2077 s chybami? Testovacia firma CD Projektu klamala 101
- Steam spustil letný výpredaj 77
- Aký je Obi-Wan Kenobi seriál? 149
- Aké sú najlepšie herné simulácie kamiónov? 20
- The Grand Tour sa práve natáča na Slovensku 61
- Netflix potvrdil príchod lacnejšieho predplatného s reklamami 98 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Switch Vývoj: Microsoft / Moon studios Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|