Microsoft na GDC predstavil Project Acoustics, svoj systém na raytracing zvuku |
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu.
SOFTWARE > NOVINKY >
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu. Ten zapracoval do Project Aucustics, ktorý je už stiahnuteľný ako plugin do Unity, Unreal enginu. Funguje pre PC, Android a Xbox.
V zásade systém si pretvorí prostredie do 3D mapy a simuluje v ňom šírenie zvukových vĺn, pričom si nevyžaduje prácu od samotných vývojárov. V zásade používa systém podobný statickým svetlám, kde si predpripraví fyziku dopredu a následne už nevyžaduje veľa výkonu na simuláciu počas hry. Funguje to na základe simulácie vĺn, ktoré sú predvídateľné a presné. Automaticky vytvoria všetky parametre zvuku vrátane ozvien a vývojári si už len upravia mixovanie.
Páči sa mi! (+8)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 89
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 46
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 156
- RECENZIA: Painkiller 27
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 89
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31 zobraziť viac článkov >















