Microsoft na GDC predstavil Project Acoustics, svoj systém na raytracing zvuku |
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu.
SOFTWARE > NOVINKY >
Microsoft ponúkol na GDC polhodinovú prezentáciu zameranú na ukážku zvukového raytracingu. Ten zapracoval do Project Aucustics, ktorý je už stiahnuteľný ako plugin do Unity, Unreal enginu. Funguje pre PC, Android a Xbox.
V zásade systém si pretvorí prostredie do 3D mapy a simuluje v ňom šírenie zvukových vĺn, pričom si nevyžaduje prácu od samotných vývojárov. V zásade používa systém podobný statickým svetlám, kde si predpripraví fyziku dopredu a následne už nevyžaduje veľa výkonu na simuláciu počas hry. Funguje to na základe simulácie vĺn, ktoré sú predvídateľné a presné. Automaticky vytvoria všetky parametre zvuku vrátane ozvien a vývojári si už len upravia mixovanie.
Páči sa mi! (+8)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 97
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 42
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 76
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 47
- RECENZIA: Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails 4
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >














