Phil Spencer v interview porozprával o Xbox Series X a aj PS5 |
Phil Spencer spravil online interview s IGN, v ktorom porozprával o plánoch a aj pocitoch pri predstavení PS5.
S dizajnovaním Xbox Series X začali už v roku 2016 a nevedeli nič o plánoch Sony, čo prinesú a kedy to plánujú priniesť. Sami si stanovili svoje výkonové ciele a aj cenové ciele, ktoré chceli dosiahnuť. Hovorí, že po predstavení PS5 sa cítil ešte lepšie ohľadom výberu hardvéru pre Xbox Series X.
"Myslím, že Mark a jeho tím odviedli skutočne dobrú prácu na zvukovom spracovaní, ich technológia SSD je pôsobivá, páči sa nám. Videli sme prácu, ktorú vykonali. Na našej platforme sme však zaujali holistický pohľad od CPU po GPU po RAM až po priepustnosť, architektúru rýchlosti, latenciu a spätnú kompatibilitu. Trvalo nám roky, kým sme sa dostali k tomuto bodu ... mám rešpekt k akémukoľvek platformovému tímu, ktorý konzolu vydáva, pretože to vyžaduje veľa práce.
Keď sme videli predstavenie, cítil som sa ešte lepšie pri výberoch, ktoré sme urobili na našej platforme. Aj som trochu očakával, že sa to stane. Robí to náš hardvérový tím, ktorý urobil Xbox One X. Mám v nich veľkú dôveru. Stačí im dať čas a ciele, ktoré chceme, aby ich zasiahli. Verím v ich schopnosť vytvárať."
K tomu dodal, že sa cíti dobre aj ohľadom ceny, ktorú dokážu konzole dať a nakoniec aj ohľadom celého balenia, ktoré ponúknu. S cenou chcú ostať pružní a bude tak zaujímavé sledovať, čo nakoniec ohlásia. Samotnú cenu budeme počuť okolo leta. Určite to nebude viac ako 499 eur, bude však zaujímavé sledovať, či to bude menej.
Zároveň pripomína, že toto bude prvá generácia, ktorá bude priamo napojená na predchádzajúcu, nebude to tak ako pri Xbox360, kedy hráči stratili svoju celú knižnicu titulov, priateľov a prakticky museli začínať odznova. Teraz to chcú všetko spájať a to aj s ostatnými platformami cez crossplay, crossprogression, crossbuy, to sú veci, ktoré majú hráči čakať. Aj keď Spencer vidí, že to ešte nepodporujú všetci a boj ešte nie je vyhraný.
Čo sa týka odstránenia optického portu, veľa ľudí ho nevyužívalo a len predražoval konzolu a rozhodli sa tieto peniaze investovať do niečoho iného. Microsoft spolupracuje s firmami na externých riešeniach pre tých, ktorí optické riešenie zvuku využívaniu
Phil momentálne nečaká, že by korona mohla ovplyvniť launch konzoly, ale samozrejme zdravie ide prvé a zariadia sa podľa aktuálnej situácie. Väčší problém robí korona vo vývoji hier, kde zdržania sú reálna vec.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >