Phil Spencer v interview porozprával o Xbox Series X a aj PS5 |
Phil Spencer spravil online interview s IGN, v ktorom porozprával o plánoch a aj pocitoch pri predstavení PS5.
S dizajnovaním Xbox Series X začali už v roku 2016 a nevedeli nič o plánoch Sony, čo prinesú a kedy to plánujú priniesť. Sami si stanovili svoje výkonové ciele a aj cenové ciele, ktoré chceli dosiahnuť. Hovorí, že po predstavení PS5 sa cítil ešte lepšie ohľadom výberu hardvéru pre Xbox Series X.
"Myslím, že Mark a jeho tím odviedli skutočne dobrú prácu na zvukovom spracovaní, ich technológia SSD je pôsobivá, páči sa nám. Videli sme prácu, ktorú vykonali. Na našej platforme sme však zaujali holistický pohľad od CPU po GPU po RAM až po priepustnosť, architektúru rýchlosti, latenciu a spätnú kompatibilitu. Trvalo nám roky, kým sme sa dostali k tomuto bodu ... mám rešpekt k akémukoľvek platformovému tímu, ktorý konzolu vydáva, pretože to vyžaduje veľa práce.
Keď sme videli predstavenie, cítil som sa ešte lepšie pri výberoch, ktoré sme urobili na našej platforme. Aj som trochu očakával, že sa to stane. Robí to náš hardvérový tím, ktorý urobil Xbox One X. Mám v nich veľkú dôveru. Stačí im dať čas a ciele, ktoré chceme, aby ich zasiahli. Verím v ich schopnosť vytvárať."
K tomu dodal, že sa cíti dobre aj ohľadom ceny, ktorú dokážu konzole dať a nakoniec aj ohľadom celého balenia, ktoré ponúknu. S cenou chcú ostať pružní a bude tak zaujímavé sledovať, čo nakoniec ohlásia. Samotnú cenu budeme počuť okolo leta. Určite to nebude viac ako 499 eur, bude však zaujímavé sledovať, či to bude menej.
Zároveň pripomína, že toto bude prvá generácia, ktorá bude priamo napojená na predchádzajúcu, nebude to tak ako pri Xbox360, kedy hráči stratili svoju celú knižnicu titulov, priateľov a prakticky museli začínať odznova. Teraz to chcú všetko spájať a to aj s ostatnými platformami cez crossplay, crossprogression, crossbuy, to sú veci, ktoré majú hráči čakať. Aj keď Spencer vidí, že to ešte nepodporujú všetci a boj ešte nie je vyhraný.
Čo sa týka odstránenia optického portu, veľa ľudí ho nevyužívalo a len predražoval konzolu a rozhodli sa tieto peniaze investovať do niečoho iného. Microsoft spolupracuje s firmami na externých riešeniach pre tých, ktorí optické riešenie zvuku využívaniu
Phil momentálne nečaká, že by korona mohla ovplyvniť launch konzoly, ale samozrejme zdravie ide prvé a zariadia sa podľa aktuálnej situácie. Väčší problém robí korona vo vývoji hier, kde zdržania sú reálna vec.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 127
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 103
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45 zobraziť viac článkov >