Revolučné herné sluchádla od Drown Ltd. sa dostávajú do predaja |
Slúchadlá Drown prinášajú nový spôsob, ako zažiť herný zvuk, využívajú hmatový prenos zvukových vĺn
HARDWARE > NOVINKY >
Technológiu spoločnosti Drown vytvoril a patentoval kanadský zvukový inžinier Mark O'Callaghan, ktorý sa rozhodol zmeniť zvukovú scénu. Mark si uvedomil dôležitosť zvukového, hudobného a priestorového povedomia v hrách a v spolupráci s dizajnérom Davidom Lawom postupne pretvorili túto ideu z prototypu do sériovej výroby. Zostavili tím hráčov, dizajnérov a technikov, pričom boli všetci v tíme zameraní na vylepšenie herného zvuku pre jedinečný a úplne nový zážitok. Drown teraz rozposiela prvé kusy podporovateľom z Indiegogo kampane a predobjednávateľom. Do plného predaja by sa ale slúchadla mali dostať ešte tento mesiac.
Ako to teda funguje? Drown je prvou zvukovou platformou na svete, ktorá využíva hmatový spôsob prenosu zvuku pre hlboko vylepšený zvukový realizmus. Zvuk sa tak vedie do zvukovodu bez odrazu vo vonkajšom uchu a poskytuje úplne pohlcujúci zvuk. Kým klasické slúchadlá kvôli vzdialenosti medzi reproduktorom a uchom poskytujú skreslenejšiu kvalitu zvuku, Drown prenáša zvukové vibrácie priamo na nervy a chrupavky vo vnútri ucha, čím obohacuje basy a celkovú kvalitu zvuku.
Spoločnosti Sony a Microsoft vyvíjajú technológiu priestorového zvuku pre svoje nadchádzajúce konzoly a Drown má jedinečnú pozíciu, pretože sa im podarilo vyvinúť slúchadlá, ktoré sú jediné schopné plne využívať výhody pridanej priestorovej kvality zvuku poskytované týmito novými zvukovými technológiami.
Zdroj:
fullsync.co.uk
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 36
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 68
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 29
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41 zobraziť viac článkov >