Capcom už predáva 80 percent hier digitálne, fyzické plánuje ešte obmedziť |
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja.
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja. Capcom práve na stretnutí akcionárov ohlásil, že už má 80% hier predávaných digitálne a ide tento smer tlačiť ďalej.
Cieľom je dosiahnuť 10% retail predajov. Totiž z digitálu majú firmy viac peňazí, menej problémov s výrobou, majú okamžitú distribúciu po celom svete a prakticky úplne eliminujú bazár. Ako však hovoria, záleží to od zákazníkov:
„V konečnom dôsledku záleží na tom, ako sa naši zákazníci budú správať v budúcnosti, zatiaľ propagujeme našu digitálnu stratégiu s cieľom 90%, pretože niektorí zákazníci uprednostňujú fyzické disky,“ uviedla spoločnosť. „Naším cieľom je pokračovať v zvyšovaní nášho predaja s maximalizáciou výhod digitálneho predaja, medzi ktoré patrí možnosť ponúkať obsah na dlhšiu dobu a po celom svete.“
Teda v ich tituloch budeme vidieť viac dodatočného obsahu, keďže ich predaje tento rok ťahala Monster Hunter World: Iceborne expanzia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 20
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 24
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 50 zobraziť viac článkov >














