Capcom už predáva 80 percent hier digitálne, fyzické plánuje ešte obmedziť |
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja.
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja. Capcom práve na stretnutí akcionárov ohlásil, že už má 80% hier predávaných digitálne a ide tento smer tlačiť ďalej.
Cieľom je dosiahnuť 10% retail predajov. Totiž z digitálu majú firmy viac peňazí, menej problémov s výrobou, majú okamžitú distribúciu po celom svete a prakticky úplne eliminujú bazár. Ako však hovoria, záleží to od zákazníkov:
„V konečnom dôsledku záleží na tom, ako sa naši zákazníci budú správať v budúcnosti, zatiaľ propagujeme našu digitálnu stratégiu s cieľom 90%, pretože niektorí zákazníci uprednostňujú fyzické disky,“ uviedla spoločnosť. „Naším cieľom je pokračovať v zvyšovaní nášho predaja s maximalizáciou výhod digitálneho predaja, medzi ktoré patrí možnosť ponúkať obsah na dlhšiu dobu a po celom svete.“
Teda v ich tituloch budeme vidieť viac dodatočného obsahu, keďže ich predaje tento rok ťahala Monster Hunter World: Iceborne expanzia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 97
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 189
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: ARC Raiders 65
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 78
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 60
- Kingdom Come: Deliverance 2 je na víkend zadarmo na Steame a Xboxe, zároveň je v z 13 zobraziť viac článkov >














