Capcom už predáva 80 percent hier digitálne, fyzické plánuje ešte obmedziť |
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja.
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja. Capcom práve na stretnutí akcionárov ohlásil, že už má 80% hier predávaných digitálne a ide tento smer tlačiť ďalej.
Cieľom je dosiahnuť 10% retail predajov. Totiž z digitálu majú firmy viac peňazí, menej problémov s výrobou, majú okamžitú distribúciu po celom svete a prakticky úplne eliminujú bazár. Ako však hovoria, záleží to od zákazníkov:
„V konečnom dôsledku záleží na tom, ako sa naši zákazníci budú správať v budúcnosti, zatiaľ propagujeme našu digitálnu stratégiu s cieľom 90%, pretože niektorí zákazníci uprednostňujú fyzické disky,“ uviedla spoločnosť. „Naším cieľom je pokračovať v zvyšovaní nášho predaja s maximalizáciou výhod digitálneho predaja, medzi ktoré patrí možnosť ponúkať obsah na dlhšiu dobu a po celom svete.“
Teda v ich tituloch budeme vidieť viac dodatočného obsahu, keďže ich predaje tento rok ťahala Monster Hunter World: Iceborne expanzia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 43
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >













