Capcom už predáva 80 percent hier digitálne, fyzické plánuje ešte obmedziť |
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja.
Herný biznis prechádza zmenami, kde digitálne predaje zaberajú stále väčšie percento predaja. Capcom práve na stretnutí akcionárov ohlásil, že už má 80% hier predávaných digitálne a ide tento smer tlačiť ďalej.
Cieľom je dosiahnuť 10% retail predajov. Totiž z digitálu majú firmy viac peňazí, menej problémov s výrobou, majú okamžitú distribúciu po celom svete a prakticky úplne eliminujú bazár. Ako však hovoria, záleží to od zákazníkov:
„V konečnom dôsledku záleží na tom, ako sa naši zákazníci budú správať v budúcnosti, zatiaľ propagujeme našu digitálnu stratégiu s cieľom 90%, pretože niektorí zákazníci uprednostňujú fyzické disky,“ uviedla spoločnosť. „Naším cieľom je pokračovať v zvyšovaní nášho predaja s maximalizáciou výhod digitálneho predaja, medzi ktoré patrí možnosť ponúkať obsah na dlhšiu dobu a po celom svete.“
Teda v ich tituloch budeme vidieť viac dodatočného obsahu, keďže ich predaje tento rok ťahala Monster Hunter World: Iceborne expanzia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 49
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- RECENZIA: Syberia - Remastered 17 zobraziť viac článkov >














