Metal Gear Solid 4 Snake a Kojima je späť! |
K malej zmene došlo medzi internými vývojárskymi štúdiami vydavateľa Konami. Tím s pôvodne familiárnym názvom Konami Computer Entertainment Japan West teraz nesie meno tvorcu série Metal Gear Solid. Kojima Productions šéfuje legendárny dizajnér Hideo Kojima a v portfóliu pripravovaných titulov narazíte iba na hry zo série MGS. Okrem Metal Gear Ac!d 2 a MGS3: Subsistence vzniká v dielňach Kojima Productions aj očakávané štvrté pokračovanie Metal Gear Solid 4. O tomto diely sa internetom už nejaký čas šíria informácie a dezinformácie. Konferencia v rámci výstavy E3 to uviedla na pravú mieru.
V prvom rade je Hideo Kojima opäť za kormidlom MGS4. Pôvodne ho mal nahradiť Kenichiro Imaizumi, ale z dôvodu tlaku fanúšikov a požiadaviek samotného tímu bol donútený prevziať réžiu, s ktorou mu pomôže Shuyo Murata (režisér Zone of the Enders 2) a o modely postáv sa postará výtvarník Yoji Shinkawa. Kojima je späť, ale čo Snake? Ako už dokazuje uvoľnené špičkové humorné video (44MB) je Snake hlavnou postavou MGS4. A aby mu nebolo smutno, svoju rolu dostanú aj všetky pamätné postavy z MGS a MGS2. V hre sa objavia: Revolver Ocelot, Otacon, Meryl Silverburgh a možno aj Raiden. Avizované zmeny v obsadení sa teda nekonali.
Aký bude MGS4? V skutočnosti možno samotná hra existuje iba v Kojimovej hlave. Na samotnom koncepte sa začalo pracovať krátko po dokončení MGS3. Štvorka bude zasadená tesne za udalosti dvojky, kedy dostanú priestor práve postavy z tohto dielu a budú mať možnosť rozpovedať, aká budúcnosť ich čaká. MGS4 by mal po prvýkrát v sérii využívať 3rd person kameru! Keďže Kojima-san trpí 3D sickness (nevoľnosť z 3D obrazu), táto alternatíva sa stále svažuje a skúma. So zmenou pohľadu prichádza aj zmena hrateľnosti.
MGS4 je v jadre stále stealth akciou, ale k riešeniu situácií sa bude pristupovať inými cestami. Hra bude rozvíjať slávne vyhlásenie „Niet sa kam schovať!“ (No place to hide!), čo dokazuje aj humorné video (odporúčame stiahnuť), kde je Snake schovaný za stenou domu, ktorá sa následne po výbuchu zosunie a hrdinova pozícia je odhalená. Tomuto slovnému spojeniu zodpovedá aj skomplikovanie udalostí a plnenia misií. Už to nebude infiltruj sa z bodu A do dobu B a hrdina vs. zloduch. Tieto situácie majú skomplikovať ďalšie udalosti.
Kojima považuje prvé diely MGS série za uzavretú trilógiu a Metal Gear Solid 4 bude novým štartom. Nového Snakea v next-gen grafike v podaní konzoly PS3 uvidíme až o rok na E3 2006. Dovtedy sťahujte humorné video! a prečítajte rozhovor na serveri boomtown, kde sa okrem iného dozviete aj aký je Kojimov názor na novú generáciu konzol a čo bude s filmom MGS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 113
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 12
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 20
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 58
- Porovnanie RTX Hair funkcie v Indiana Jonesovi 43 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|