Metal Gear Solid 4 Snake a Kojima je späť! |
K malej zmene došlo medzi internými vývojárskymi štúdiami vydavateľa Konami. Tím s pôvodne familiárnym názvom Konami Computer Entertainment Japan West teraz nesie meno tvorcu série Metal Gear Solid. Kojima Productions šéfuje legendárny dizajnér Hideo Kojima a v portfóliu pripravovaných titulov narazíte iba na hry zo série MGS. Okrem Metal Gear Ac!d 2 a MGS3: Subsistence vzniká v dielňach Kojima Productions aj očakávané štvrté pokračovanie Metal Gear Solid 4. O tomto diely sa internetom už nejaký čas šíria informácie a dezinformácie. Konferencia v rámci výstavy E3 to uviedla na pravú mieru.
V prvom rade je Hideo Kojima opäť za kormidlom MGS4. Pôvodne ho mal nahradiť Kenichiro Imaizumi, ale z dôvodu tlaku fanúšikov a požiadaviek samotného tímu bol donútený prevziať réžiu, s ktorou mu pomôže Shuyo Murata (režisér Zone of the Enders 2) a o modely postáv sa postará výtvarník Yoji Shinkawa. Kojima je späť, ale čo Snake? Ako už dokazuje uvoľnené špičkové humorné video (44MB) je Snake hlavnou postavou MGS4. A aby mu nebolo smutno, svoju rolu dostanú aj všetky pamätné postavy z MGS a MGS2. V hre sa objavia: Revolver Ocelot, Otacon, Meryl Silverburgh a možno aj Raiden. Avizované zmeny v obsadení sa teda nekonali.
Aký bude MGS4? V skutočnosti možno samotná hra existuje iba v Kojimovej hlave. Na samotnom koncepte sa začalo pracovať krátko po dokončení MGS3. Štvorka bude zasadená tesne za udalosti dvojky, kedy dostanú priestor práve postavy z tohto dielu a budú mať možnosť rozpovedať, aká budúcnosť ich čaká. MGS4 by mal po prvýkrát v sérii využívať 3rd person kameru! Keďže Kojima-san trpí 3D sickness (nevoľnosť z 3D obrazu), táto alternatíva sa stále svažuje a skúma. So zmenou pohľadu prichádza aj zmena hrateľnosti.
MGS4 je v jadre stále stealth akciou, ale k riešeniu situácií sa bude pristupovať inými cestami. Hra bude rozvíjať slávne vyhlásenie „Niet sa kam schovať!“ (No place to hide!), čo dokazuje aj humorné video (odporúčame stiahnuť), kde je Snake schovaný za stenou domu, ktorá sa následne po výbuchu zosunie a hrdinova pozícia je odhalená. Tomuto slovnému spojeniu zodpovedá aj skomplikovanie udalostí a plnenia misií. Už to nebude infiltruj sa z bodu A do dobu B a hrdina vs. zloduch. Tieto situácie majú skomplikovať ďalšie udalosti.
Kojima považuje prvé diely MGS série za uzavretú trilógiu a Metal Gear Solid 4 bude novým štartom. Nového Snakea v next-gen grafike v podaní konzoly PS3 uvidíme až o rok na E3 2006. Dovtedy sťahujte humorné video! a prečítajte rozhovor na serveri boomtown, kde sa okrem iného dozviete aj aký je Kojimov názor na novú generáciu konzol a čo bude s filmom MGS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 140
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 72
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 64
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 52
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 18
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|