Digital foundry spravilo zaujímavé porovnanie a porovnalo checkerboaring z PS4 verzie Death Stranding s aplikovaným DLSS na PC. Kde ako vieme, checkerboarding je vždy vykresľovanie polovice pixelov každý druhý frejm a teda renderuje sa polovica rozlíšenia, pri DLSS sa renderuje štvrtina rozlíšenia a obraz sa upscaluje s AI.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 17
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















