Digital foundry spravilo zaujímavé porovnanie a porovnalo checkerboaring z PS4 verzie Death Stranding s aplikovaným DLSS na PC. Kde ako vieme, checkerboarding je vždy vykresľovanie polovice pixelov každý druhý frejm a teda renderuje sa polovica rozlíšenia, pri DLSS sa renderuje štvrtina rozlíšenia a obraz sa upscaluje s AI.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 72
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 29
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 74 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















