Autori vysvetľujú Halo Infinite art štýl, popritom sa objavil náznak na free 2 play multiplayer a 120 fps |
Autori Halo Infinite ponúkli rozsiahly popis hry aj s možnosťami. Pridali aj niekoľko detailov o multiplayeri, aj keď nepotvrdili práve leaknuté informácie o free 2 play multiplayeri a 120 fps.
Autori Halo Infinite ponúkli rozsiahly popis hry aj s možnosťami. Popritom vysvetľujú, že sa v Infinite rozhodli použiť artštýl prvej Halo trilógie.
„Na základe našich poznatkov z Halo 4, Halo 5 a Halo Wars 2 - spolu so silnou spätnou väzbou od komunity - sme sa rozhodli posunúť späť k pôvodnej estetike, ktorá definovala pôvodnú trilógiu,“ píše 343 Industries. „S Halo Infinite sa vraciame ku klasickejšiemu artštýlu, ktorý bol kľúčovým posolstvom siahajúcim až po prvé odhalenie nadšených a pozitívnych reakcií. To sa premieta do živšej palety, „čistejších“ modelov a objektov s menším „šumom“, hoci to neznamená menej detailov. Aj keď si vážime, že to nemusí byť osobnou preferenciou každého, stojíme za týmto rozhodnutím a sme radi, že rezonuje s mnohými fanúšikmi z celého sveta. ““
"Druhá diskutovaná téma sa týka vizuálnych detailov. Negatívna spätná väzba v tejto oblasti zahŕňa komentáre okolo postáv a objektov, ktoré sa javia ploché, zjednodušené a podobné plastom, matný a plochý pocit z nasvietenia a vyskakovanie objektov. Čítali sme vaše komentáre, videli sme domáce príklady retušovaného obsahu a áno, počuli sme hodnotenie Digital Foundry. V mnohých ohľadoch tu súhlasíme - musíme sa zaoberať niektorými z týchto oblastí a zvýšiť úroveň vernosti a celkovej prezentácie finálnej hry. Prezentácia bola z niekoľko týždňov starej ukážky kampane a celý rad grafických prvkov a herných systémov sa stále dokončuje.“
343 Industries ešte dodáva:
„Zatiaľ čo sa v určitých ohľadoch očakávala spätná väzba, v nich už úpravy prebiehali, ďalšie aspekty spätnej väzby priniesli nové príležitosti zamyslenia sa a tím to berie veľmi seriózne a pracuje na assetoch. Zatiaľ nemáme nejaké výsledky, ktoré by sme vám mohli ukázať, ale tím pracuje čo najrýchlejšie na plánoch na vyriešenie niektorých spätných väzieb týkajúcich sa detailov, čistoty a celkovej vernosti. Tím je odhodlaný a zameraný na to, aby sme zaistili, že hráči budú mať krásny svet na objavovanie.“
Čo sa týka multiplayerových testov, tie plánovali spustiť niekedy teraz, ale pre koronu sa im to odložilo, ale stále chcú ponúknuť test multiplayeru ešte pred vydaním. Dodali, že multiplayer nebude mať ingame mikrotransakcie, samotný hák z kampane bude v multiplayeri fungovať inak a bude sa dať nájsť na mape.
Okolo multiplayeru sa objavila aj zatiaľ nepotvrdená informácia, že bude free 2 play a vo framerate do 120fps. Bolo to napísane v popise Xbox konzoly na smythtoys stránke. Toto zatiaľ autori nespomínajú a uvidíme, či to bude v dohľadnej dobe oficiálne potvrdené.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 19
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 115 zobraziť viac článkov >