Autor Dirt 5: Haptickú odozvu pre PS5 prerobíme, Xbox zvláda načítavať aj 10GB za dve sekundy |
Vývojár Dirtu 5 v aktuálnom interview povedal viac o podpore nových platforiem v ich hre. Povedal viac o SSD a jeho rýchlosti a aj PS5 gamepade.
Konkrétne spomenul rýchlosť SSD na Xbox Series X, kde ešte v úvodných testoch pre Microsoft skúsil rýchlosť, akú dostane z disku dostať, a načítal 10GB za dve sekundy (teda celú pamäť určenú na grafiku). Hovorí, že zrejme sa dá získať aj viac. To bolo bez kompresie.
K tomu vysvetlil aj ako získať čo najvyšší výkon disku a hovorí, že rýchlosť načítavania je jedna vec, druhá, ako k nej pristúpiť. Treba zabudnúť na nahrávanie jednej textúry naraz, najrýchlejšie je nahrať 500 textúr naraz, ale k nim musíte vedieť, kde v pamäti ich umiestniť, zároveň musíte vedieť, čo presne chcete predtým, ako si to vyžiadate a to je náročné. Nie zo strany API od Microsoftu alebo Sony, ale z vývojárskeho hľadiska. Hovorí, že spravili veľa testov a sú blízko (najrýchlejšiemu riešeniu). Nehovorí, že to príde patchom do Dirtu 5, ale zaujímajú sa o to. Možno to využijú v ďalšej hre.
Čo do Dirtu 5 chcú ešte dostať, je vylepšenie haptického ovládania na PS5. Hovorí, že sleduje ľudí a veľa ľuďom sa odozva páči. Im sa však až tak nepáči a chcú sa k nej vrátiť a prerobiť ju.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 57
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >