Sony najviac z herných firiem investuje do TV reklám |
Sony zaplnilo takmer polovicu amerických herných reklám.
HRY > NOVINKY >
Určite ste si všimli Playstation 5 reklamu aj u nás v TV. Sony takto investuje zrejme všade. Teraz tu máme štatistiku z Ameriky, kde takmer polovicu reklám z hier malo práve Sony. Nasledovalo Nintendo s 21 percentami a Microsoft s 16%, zvyšok doplnili Activision a EA Sports.
Najviac Sony tlačilo svoju reklamu Play Has No Limits, nasleduje ho Nintendo s Mario Kart Live: Home Circuit, tretí bol Assassin’s Creed: Valhalla, ktorý tlačil Microsoft, nasledovali ho Call of Duty a NFL.
Zdroj:
venturebeat.com
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 17
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >














