Sony najviac z herných firiem investuje do TV reklám |
Sony zaplnilo takmer polovicu amerických herných reklám.
HRY > NOVINKY >
Určite ste si všimli Playstation 5 reklamu aj u nás v TV. Sony takto investuje zrejme všade. Teraz tu máme štatistiku z Ameriky, kde takmer polovicu reklám z hier malo práve Sony. Nasledovalo Nintendo s 21 percentami a Microsoft s 16%, zvyšok doplnili Activision a EA Sports.
Najviac Sony tlačilo svoju reklamu Play Has No Limits, nasleduje ho Nintendo s Mario Kart Live: Home Circuit, tretí bol Assassin’s Creed: Valhalla, ktorý tlačil Microsoft, nasledovali ho Call of Duty a NFL.
Zdroj:
venturebeat.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dying Light The Beast 54
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 168
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 77
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 99
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Aký notebook kúpiť na jeseň 2025, za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Ako ľudia používajú chatGPT? 59
- Xbox konzoly v Amerike znovu zdražejú 114
- Borderlands 4 má na konzolách degradáciu výkonu 80 zobraziť viac článkov >