Sony najviac z herných firiem investuje do TV reklám |
Sony zaplnilo takmer polovicu amerických herných reklám.
HRY > NOVINKY >
Určite ste si všimli Playstation 5 reklamu aj u nás v TV. Sony takto investuje zrejme všade. Teraz tu máme štatistiku z Ameriky, kde takmer polovicu reklám z hier malo práve Sony. Nasledovalo Nintendo s 21 percentami a Microsoft s 16%, zvyšok doplnili Activision a EA Sports.
Najviac Sony tlačilo svoju reklamu Play Has No Limits, nasleduje ho Nintendo s Mario Kart Live: Home Circuit, tretí bol Assassin’s Creed: Valhalla, ktorý tlačil Microsoft, nasledovali ho Call of Duty a NFL.
Zdroj:
venturebeat.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 43
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 90
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- RECENZIA: Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 15
- Zomrel legendárny spevák Ozzy Osbourne, zahral si aj v hrách 90
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 150
- Rusko od roku 2026 zavedie pokuty za platby kryptomenami 53
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- VIDEO : Predator Badlands - filmový trailer 87
- Microsoft chce zlepšiť výkon Windowsu 11 81 zobraziť viac článkov >