Control s odomknutým framerate ukazuje rozdiely vo výkone grafiky Xbox Series X a PS5 konzol |
Foto režim umožňuje odomknúť 30 fps framerate lock pri ray tracingu v Controle a Digital Foundry sa bližšie pozrelo na rozdiely, ktoré sa vtedy ukážu medzi konzolami.
V zásade čisto Xbox Series X sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps, PS5 medzi 40-50fps. Niekde je ten rozdiel aj 40%, napríklad 42 fps proti 58 fps, ale niekde aj 1 fps. Záleží od scény a záťaže CPU a GPU, kde CPU viditeľne v jednej oblasti obe konzoly sťahuje k 30 fps.
DF rozmýšľa, či by Xbox Series X nemohol dostať aj 60 fps ray tracing režim so zníženým rozlíšením napríklad na 1080p, keďže sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps. Záleží však, ako to celé vedia zaťažiť boje.
Páči sa mi! (+6)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 126
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 48
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 49
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Asus predstavuje exkluzívnu grafickú kartu ROG Matrix RTX 5090 s cenou 3 999 dolár 47
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















