Control s odomknutým framerate ukazuje rozdiely vo výkone grafiky Xbox Series X a PS5 konzol |
Foto režim umožňuje odomknúť 30 fps framerate lock pri ray tracingu v Controle a Digital Foundry sa bližšie pozrelo na rozdiely, ktoré sa vtedy ukážu medzi konzolami.
V zásade čisto Xbox Series X sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps, PS5 medzi 40-50fps. Niekde je ten rozdiel aj 40%, napríklad 42 fps proti 58 fps, ale niekde aj 1 fps. Záleží od scény a záťaže CPU a GPU, kde CPU viditeľne v jednej oblasti obe konzoly sťahuje k 30 fps.
DF rozmýšľa, či by Xbox Series X nemohol dostať aj 60 fps ray tracing režim so zníženým rozlíšením napríklad na 1080p, keďže sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps. Záleží však, ako to celé vedia zaťažiť boje.
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- Autori Assassin's Creed Shadows sa ospravedlňujú japonským fanúšikom a vysvetľujú, 122
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sa znovu odkladá 93
- Výrobcovia grafických kariet šetria na kvalitnej paste, čo má za následok jej rých 86
- Budu toto ceny nových Ryzen 9000 procesorov? 84
- Deadpool & Woverine trailer sa dostal do Guinessovej knihy rekordov 24
- Akú hernú klávesnicu kúpiť? 56
- Článok: Samsung Galaxy Watch7 37
- RECENZIA: Nobody Wants to Die 13
- Nový Ryzen 7 9700X bude v hrách o 2% rýchlejší v porovnaní s Ryzen 7 7800X3D. Čo t 62 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|