Control s odomknutým framerate ukazuje rozdiely vo výkone grafiky Xbox Series X a PS5 konzol |
Foto režim umožňuje odomknúť 30 fps framerate lock pri ray tracingu v Controle a Digital Foundry sa bližšie pozrelo na rozdiely, ktoré sa vtedy ukážu medzi konzolami. V zásade čisto Xbox Series X sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps, PS5 medzi 40-50fps. Niekde je ten rozdiel aj 40%, napríklad 42 fps proti 58 fps, ale niekde aj 1 fps. Záleží od scény a záťaže CPU a GPU, kde CPU viditeľne v jednej oblasti obe konzoly sťahuje k 30 fps. DF rozmýšľa, či by Xbox Series X nemohol dostať aj 60 fps ray tracing režim so zníženým rozlíšením napríklad na 1080p, keďže sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps. Záleží však, ako to celé vedia zaťažiť boje. |
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza ponúka nové zľavy 101
- PS5 Slim je realitou..., ale od modera 64
- Steam spustil letný výpredaj 77
- Doom bol rozbehaný na LEGO kocke 12
- Netflix potvrdil príchod lacnejšieho predplatného s reklamami 98
- George R.R. Martin sa vyjadril k pripravovanému spinoffu Game of Thrones s Jonom S 33
- Nové PS Plus dnes štartuje aj v Európe 141
- Diablo Immortal zarobil 24 miliónov dolárov za prvé dva týždne 130
- Článok: Philips 65'' OLED 806 - plnohodnotný herný OLED 77
- RECENZIA: Dolmen 4 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|