Control s odomknutým framerate ukazuje rozdiely vo výkone grafiky Xbox Series X a PS5 konzol |
Foto režim umožňuje odomknúť 30 fps framerate lock pri ray tracingu v Controle a Digital Foundry sa bližšie pozrelo na rozdiely, ktoré sa vtedy ukážu medzi konzolami. V zásade čisto Xbox Series X sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps, PS5 medzi 40-50fps. Niekde je ten rozdiel aj 40%, napríklad 42 fps proti 58 fps, ale niekde aj 1 fps. Záleží od scény a záťaže CPU a GPU, kde CPU viditeľne v jednej oblasti obe konzoly sťahuje k 30 fps. DF rozmýšľa, či by Xbox Series X nemohol dostať aj 60 fps ray tracing režim so zníženým rozlíšením napríklad na 1080p, keďže sa väčšinou pohybuje medzi 50-60 fps. Záleží však, ako to celé vedia zaťažiť boje. |
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Counter Strike 2 oficiálne ohlásený! 232
- DOJMY: Diablo IV 72
- Valve si zaregistrovalo CS2 značku 88
- Epic predviedol Unreal engine 5.2 91
- Assassin's Creed Codename Red nám umožní hrať za samuraja a ninju 72
- VIDEO : Pozrite si viac ako 5 hodín z hrania Diablo IV bety 105
- DOJMY: Redfall 30
- GOG rozbehol veľký jarný výpredaj, rozdá 4 hry zadarmo 1
- DOJMY: The Lord of the Rings: Gollum 14
- Intel už stabilizoval svoj podiel v oblasti PC procesorov 86 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|