Príbeh Borderlands filmu sa bude líšiť od hier |
Lilith bude na svojej rodnej planéte pátrať po Atlasovej dcére, v ktorej rukách je osud vesmíru
Filmy podľa známych herných značiek sa často zdajú byť prekliate. Väčšina kúpených licencií sa nikdy nedočká realizácie a ak aj áno, často to za veľa nestojí. O to prekvapivejší je príbeh Borderlands filmu, ktorý sa začne už čoskoro nakrúcať v Maďarsku s kopu známych hercov. Lionsgate získalo práva v roku 2015 a už v roku 2020 malo režiséra (Eli Roth), scenáristu (Craig Mazin) a prvú hviezdu (Cate Blanchett ako Lilith). K nej sa postupne pripojili Kevin Kart, Jamie Lee Curtis, Ariana Greenblatt, Florian Munteanu, Haley Bennett a Jack Black ako Claptrap. Najnovším prírastkom je 218cm vysoký holandský bodybuilder Olivier Richters, ktorý preberie postavu Kroma.
No a teraz tu máme aj detaily príbehu. Ten sa bude podľa šéfa Gearboxu Randyho Pitchforda líšiť od hernej série. Zostáva autentický postavám, tónu a štýlu, ale chcú, aby filmové univerzum rozprávalo nezávislé príbehy. Podľa jeho slov sú hry a film rozdielne médiá, a tak by ich obsah nemal byť viazaný rovnakými pravidlami.
Vo filme sa Lilith vráti na svoju rodnú planétu Pandora, kde bude pátrať po stratenej dcére Atlasa. Tá môže byť kľúčom k nepredstaviteľnej moci a vďaka nej sa osud vesmíru dostane do rúk nesúrodej skupiny hrdinov, ktorí bojujú proti mimozemšťanom a nebezpečným banditom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 127
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30 zobraziť viac článkov >