Naughty Dog stále nedokáže rozbehnúť stratégiu vývoja viacerých projektov naraz |
Čoraz viac štúdií prechádza na stratégiu súbežného vývoja viacerých projektov, autori The Last of Us však na to zatiaľ nevedia nabehnúť
O model multiprojektovej produkcie sa štúdio Naughty Dog pokúsilo už v roku 2009 po dokončení hry Uncharted 2: Among Thieves. Dizajnéri Bruce Straley a Neil Druckmann v tom čase vytvorili dva tímy: prvý riešil produkciu hry The Last of Us a druhý pracoval na treťom Uncharted.
Podľa viceprezidenta Naughty Dog Evana Wellsa nastal problém vtedy, keď projekt Uncharted 3 začal byť zvýhodňovaný na úkor The Last Of Us a čerpal z neho finančné prostriedky. Následne si tak štúdio nedokázalo udržať dve plné produkcie.
Hlavným dôvodom bola náročnosť projektu a vynaložené úsilie, ktoré nutne potrebovali na dokončenie Uncharted 3. Evan Wells tiež dodal, že aj keď štúdio teraz pracuje na viacerých projektoch súčasne, vždy sa nájde jeden titul, na ktorý sa celý tím sústredí viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 127
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 103
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45 zobraziť viac článkov >