Naughty Dog stále nedokáže rozbehnúť stratégiu vývoja viacerých projektov naraz

Čoraz viac štúdií prechádza na stratégiu súbežného vývoja viacerých projektov, autori The Last of Us však na to zatiaľ nevedia nabehnúť

pridal jinxed 13.4.2021 o 20:09 pod hry
Naughty Dog stále nedokáže rozbehnúť stratégiu vývoja viacerých projektov naraz

HRY > NOVINKY >

O model multiprojektovej produkcie sa štúdio Naughty Dog pokúsilo už v roku 2009 po dokončení hry Uncharted 2: Among Thieves. Dizajnéri Bruce Straley a Neil Druckmann v tom čase vytvorili dva tímy: prvý riešil produkciu hry The Last of Us a druhý pracoval na treťom Uncharted.

Podľa viceprezidenta Naughty Dog Evana Wellsa nastal problém vtedy, keď projekt Uncharted 3 začal byť zvýhodňovaný na úkor The Last Of Us a čerpal z neho finančné prostriedky. Následne si tak štúdio nedokázalo udržať dve plné produkcie.

Hlavným dôvodom bola náročnosť projektu a vynaložené úsilie, ktoré nutne potrebovali na dokončenie Uncharted 3. Evan Wells tiež dodal, že aj keď štúdio teraz pracuje na viacerých projektoch súčasne, vždy sa nájde jeden titul, na ktorý sa celý tím sústredí viac.





Páči sa mi! (+1)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #130


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Potrebujem poradit. 8ms monito... (4)
Tak rozhodujem sa medzi QHD 27" Dell S2721DS a 4k ...
|Nové slúchadlá (4)
Ahojte chcel by som nové slúchadlá ale je ich toľk...
|Naval action (0)
Zdarec, chcel som sa spýtať či niekto hráva Naval ...
|Problém s modern warfare 2019 (0)
Mal niekto problém s modern warfare s tým novým s ...
|Usb-c redukcia na usb-a slúcha... (3)
Mám nejaké staršie slúchadlá s usb-a a chcel by so...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2021 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk