India nedávno zakázala PUBG od čínskeho Tencentu, a tak pre nich Krafton spravil špeciálnu verziu bez odosielania dát do Číny. Hra sa tam volá Battlegrounds Mobile India a za 10 dní po vydaní nazbierala 34 miliónov hráčov, pričom 16 miliónov hráva každý deň a 2.4 milióna ich najviac hralo súčasne.
Pekné čísla. Tam vidieť, že India má silu, ale zároveň nesmie byť nič naviazané na Čínu. Napríklad aj preto Xiaomi všetko pre Indiu vyrába práve tam (Xiaomi v Indii akurát zaplnilo top 10 rebríček najpredávanejších mobilov svojou ponukou) a podobne sa odstrihávajú aj iné pôvodne čínske firmy.
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
Mobil
Vývoj: Tencent / Lightspeed & Quantum - Timi Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















