India nedávno zakázala PUBG od čínskeho Tencentu, a tak pre nich Krafton spravil špeciálnu verziu bez odosielania dát do Číny. Hra sa tam volá Battlegrounds Mobile India a za 10 dní po vydaní nazbierala 34 miliónov hráčov, pričom 16 miliónov hráva každý deň a 2.4 milióna ich najviac hralo súčasne.
Pekné čísla. Tam vidieť, že India má silu, ale zároveň nesmie byť nič naviazané na Čínu. Napríklad aj preto Xiaomi všetko pre Indiu vyrába práve tam (Xiaomi v Indii akurát zaplnilo top 10 rebríček najpredávanejších mobilov svojou ponukou) a podobne sa odstrihávajú aj iné pôvodne čínske firmy.
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >
|
Mobil
Vývoj: Tencent / Lightspeed & Quantum - Timi Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















