India nedávno zakázala PUBG od čínskeho Tencentu, a tak pre nich Krafton spravil špeciálnu verziu bez odosielania dát do Číny. Hra sa tam volá Battlegrounds Mobile India a za 10 dní po vydaní nazbierala 34 miliónov hráčov, pričom 16 miliónov hráva každý deň a 2.4 milióna ich najviac hralo súčasne.
Pekné čísla. Tam vidieť, že India má silu, ale zároveň nesmie byť nič naviazané na Čínu. Napríklad aj preto Xiaomi všetko pre Indiu vyrába práve tam (Xiaomi v Indii akurát zaplnilo top 10 rebríček najpredávanejších mobilov svojou ponukou) a podobne sa odstrihávajú aj iné pôvodne čínske firmy.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 30
- RECENZIA: Lies of P: Overture 46
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 55 zobraziť viac článkov >
Mobil
Vývoj: Tencent / Lightspeed & Quantum - Timi Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|