India nedávno zakázala PUBG od čínskeho Tencentu, a tak pre nich Krafton spravil špeciálnu verziu bez odosielania dát do Číny. Hra sa tam volá Battlegrounds Mobile India a za 10 dní po vydaní nazbierala 34 miliónov hráčov, pričom 16 miliónov hráva každý deň a 2.4 milióna ich najviac hralo súčasne.
Pekné čísla. Tam vidieť, že India má silu, ale zároveň nesmie byť nič naviazané na Čínu. Napríklad aj preto Xiaomi všetko pre Indiu vyrába práve tam (Xiaomi v Indii akurát zaplnilo top 10 rebríček najpredávanejších mobilov svojou ponukou) a podobne sa odstrihávajú aj iné pôvodne čínske firmy.
Páči sa mi! (+2)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 85 zobraziť viac článkov >
|
Mobil
Vývoj: Tencent / Lightspeed & Quantum - Timi Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













