Tieto tituly bude Sony marketingovo pokrývať tento rok |
Vyzerá, že Microsoft a Sony si tento rok vymenia FIFA a Call of Duty.
HRY > NOVINKY >
Vyzerá, že Microsoft a Sony si tento rok vymenia marketing na FIFA a Call of Duty. Sony totiž ukázala tituly tretích strán, na ktoré má marketing a tentoraz tam Call of Duty chýba (aj keď na ešte dva tituly majú zmluvu). Namiesto toho tam majú FIFA a z nových titulov im pribudol Avatar.
Je tam aj Deathloop, ale nevieme, či to ešte myslia minuloročného alebo príde nejaká VR verzia.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: NHL 26 37
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 54
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Článok: Od dát k dráme: Ako NHL 26 oživuje skutočných hráčov 15 zobraziť viac článkov >