Midnight Suns malo pôvodne Xcom hrateľnosť, vraj to bolo zlé

Môže byť systém Xcomu pre superhrdinov zlý? Vyzerá to tak.

pridal saver 10.6.2022 o 15:08 pod hry
Midnight Suns malo pôvodne Xcom hrateľnosť, vraj to bolo zlé

HRY > NOVINKY >

Kreatívny vedúci Midnight Suns z Firaxisu Jake Solomon povedal viac o hrateľnosti hry. Čo je zaujímavé, hovorí, že hra začínala so strategickým štýlom Xcomu, ale vraj to bolo hrozné. Tak to prerobili na tento jednoduchší bojový systém založený na kartách. Vyberiete si to, čo máte dostupné na kartách, a skúšate s tým taktizovať.

Jake k tomu v interview povedal:

Taký som hlúpy. Povedal som si, že to bude skvelé a jednoduché. A potom, keď prešlo pár týždňov, si poviete, že to vôbec nedáva zmysel. Veľa taktických hier nie je domček z kariet, ale dobre postavená pyramída. A keď začnete hovoriť "však oni sa nekryjú" - to je absurdné. A nie, ich schopnosti nemajú šancu zlyhať - to je absurdné. Potom si uvedomíte, panebože, že sa to všetko rúca.

Chceme, aby úder Captain Marvel bol ako bum... A potom, keď sa vynorilo číslo - a znie to šialene, ale takto funguje dizajn, ale potom sa ukáže znovu, a vy si hovoríte: "Čo to, do prdele?".

Nebolo to tak, že by som potom vo svojej genialite vedel, že by sme mali robiť len karty... Hral som Slay the Spire. Dostali sme sa do bodu, keď sme všetci hrali veľa Slay the Spire. Povedali sme si, že to môže fungovať. Keby sme to robili takto, možno? Niečo tam je, myslím, že to môže fungovať. Po rokoch to bude naozaj zábava, nie?

Hovorí však, že je s novým systémom spokojný:

Úprimne môžem povedať, že som s taktickým bojom naozaj spokojný. Považujem ho za rovnako znovuhrateľný a hlboký ako XCOM, aj keď má tieto veľké príbehové prvky. Je to veľmi, veľmi veľká taktická hra. Takže reakcie na karty alebo reakcie typu "aha, toto nie je XCOM" úplne chápem. S týmito reakciami nemám žiadny problém. Mojou najväčšou starosťou je, že chcem, aby si to ľudia zahrali a videli, aká tá hra je... Ľuďom, ktorí boli fanúšikmi vecí, ktoré sme tu robili predtým, by som povedal, aby sa nebáli, stále sme to my, stále vstávame a chodíme spať s myšlienkou na hru.





Páči sa mi! (+1)






PC
PS5
Xbox Series X|S

Vývoj: 2K / Firaxis
Štýl: Stratégia / Ťahová
Dátum vydania: 2. december 2022
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19887)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk