Analytik hovorí, že Netflix sa pripravuje na odkúpenie Microsoftom |
Spojil sa Netflix s Microsoftom v oblasti reklám za určitým cieľom?
Analytici majú zvláštne myšlienkové pochody a najnovšie jeden hovorí, že reklamná spolupráca s Microsoftom (bude dodávať reklamy pre ich lacnejšie predplatné) naznačuje ich exit plán. Ak akcie a sledovatelia pôjdu dole, mohli by sa nechať prebrať. Rovno hovorí, že je tam skrytá agenda:
„Netflix sa snaží dostať bližšie k Microsoftu v nádeji, že potom, čo Microsoft dokončí svoju akvizíciu Activision, obráti sa a kúpi Netflix.“
Vzhľadom na to, že na výber mal Netflix asi tri veľké firmy, ktoré majú technológie a reklamné systémy, tak je to možno odvážne tvrdenie. Aj keď mohlo by to byť zaujímavé. Microsoft chcel vstúpiť do seriálového sveta už pri začiatkoch Xbox One, teda ešte pred všetkým týmto aktuálnym rozmachom, ale nestihlo sa to ani rozbehnúť a Nadella to zrušil.
Reálnejšie je však, že skôr ako v odkúpení ich spolupráca môže vyvrcholiť v hernom streamingu. Microsoft má totiž herný streaming v Game Passe a to je aj oblasť, v ktorej sa Netflix chce rozširovať a môžu si tak vzájomne sadnúť a dopĺňať sa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 84
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 12
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Days Gone Remastered ukazuje svoje možnosti prístupnosti 50 zobraziť viac článkov >