Analytik hovorí, že Netflix sa pripravuje na odkúpenie Microsoftom |
Spojil sa Netflix s Microsoftom v oblasti reklám za určitým cieľom?
Analytici majú zvláštne myšlienkové pochody a najnovšie jeden hovorí, že reklamná spolupráca s Microsoftom (bude dodávať reklamy pre ich lacnejšie predplatné) naznačuje ich exit plán. Ak akcie a sledovatelia pôjdu dole, mohli by sa nechať prebrať. Rovno hovorí, že je tam skrytá agenda:
„Netflix sa snaží dostať bližšie k Microsoftu v nádeji, že potom, čo Microsoft dokončí svoju akvizíciu Activision, obráti sa a kúpi Netflix.“
Vzhľadom na to, že na výber mal Netflix asi tri veľké firmy, ktoré majú technológie a reklamné systémy, tak je to možno odvážne tvrdenie. Aj keď mohlo by to byť zaujímavé. Microsoft chcel vstúpiť do seriálového sveta už pri začiatkoch Xbox One, teda ešte pred všetkým týmto aktuálnym rozmachom, ale nestihlo sa to ani rozbehnúť a Nadella to zrušil.
Reálnejšie je však, že skôr ako v odkúpení ich spolupráca môže vyvrcholiť v hernom streamingu. Microsoft má totiž herný streaming v Game Passe a to je aj oblasť, v ktorej sa Netflix chce rozširovať a môžu si tak vzájomne sadnúť a dopĺňať sa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 98
- Battlefield 6 dostáva recenzie 49
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 26
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 30 zobraziť viac článkov >