Analytik hovorí, že Netflix sa pripravuje na odkúpenie Microsoftom |
Spojil sa Netflix s Microsoftom v oblasti reklám za určitým cieľom?
Analytici majú zvláštne myšlienkové pochody a najnovšie jeden hovorí, že reklamná spolupráca s Microsoftom (bude dodávať reklamy pre ich lacnejšie predplatné) naznačuje ich exit plán. Ak akcie a sledovatelia pôjdu dole, mohli by sa nechať prebrať. Rovno hovorí, že je tam skrytá agenda:
„Netflix sa snaží dostať bližšie k Microsoftu v nádeji, že potom, čo Microsoft dokončí svoju akvizíciu Activision, obráti sa a kúpi Netflix.“
Vzhľadom na to, že na výber mal Netflix asi tri veľké firmy, ktoré majú technológie a reklamné systémy, tak je to možno odvážne tvrdenie. Aj keď mohlo by to byť zaujímavé. Microsoft chcel vstúpiť do seriálového sveta už pri začiatkoch Xbox One, teda ešte pred všetkým týmto aktuálnym rozmachom, ale nestihlo sa to ani rozbehnúť a Nadella to zrušil.
Reálnejšie je však, že skôr ako v odkúpení ich spolupráca môže vyvrcholiť v hernom streamingu. Microsoft má totiž herný streaming v Game Passe a to je aj oblasť, v ktorej sa Netflix chce rozširovať a môžu si tak vzájomne sadnúť a dopĺňať sa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >