Unity sa spojilo s Microsoftom pre využitie Azure cloudu |
Vývojári budú mať možnosť previazať Azure cloud so svojimi hrami, ako aj priamo v cloude vyvíjať hry.
Unity si vybralo Microsoft, konkrétne jeho Azure ako svojho cloudového partnera a zlepšili tak pripojenie hier cez cloud.
Nie, že by doteraz pripojenie na Azure cloud, alebo hociktorý cloud nefungovalo, ale Unity na ňom bude teraz vytvárať svoju natívnu cloudovú infraštruktúru. Zároveň budú Microsoft a Unity spolupracovať, aby uľahčili vytváranie a distribúciu hier na platformách Windows a Xbox.
Konkrétne Unity k tomu povedalo:
"Vidíme veľa oblastí, v ktorých môžeme spolupracovať s Microsoft Azure, aby sme pre vás vytvorili viac cloudových možností v rámci nášho ekosystému nástrojov a služieb. Tieto možnosti využijeme na zlepšenie pracovných postupov, poskytovanie nových funkcií, zaisťovanie dodatočnej spoľahlivosti a globálnejšie možnosti prístupu a ďalšie veci.
Venujeme sa vytváraniu natívnych funkcií, ktoré odomknú naše nástroje pre viac ľudí ako kedykoľvek predtým. Napríklad aby ste mohli využívať výhody pokročilých výpočtov v cloude, úložiska a to so spoľahlivosťou, ktorú cloud ponúka. Veríme, že toto cloudové umožnenie uľahčí tvorcom z celého sveta bezproblémovú spoluprácu. Umožní to aj skúsenosti, ktoré by neboli možné, ak by sa obmedzili len na miestne zdroje buď na počítači tvorcu alebo na platforme používateľa. V Unity už existuje veľa cloudových nástrojov a služieb. Od Unity Game Services, Parsec, DevOps, Wētā Digital, Digital Twins a ďalších. Mnohé z našich nástrojov sa už vo veľkej miere využívajú aj v cloudových pracovných tokoch – od PIXYZ po Unity Headless Rendering. Vďaka tomuto partnerstvu sa ešte viac našich nástrojov presunie do cloudu, čo umožní celosvetovým tímom všetkých úrovní."
Microsoft dodáva:
"Partnerstvo medzi spoločnosťami Microsoft a Unity tiež umožní tvorcom hier Made with Unity ľahšie osloviť svojich hráčov v zariadeniach so systémom Windows a Xbox a odomknúť nové možnosti úspechu. Vďaka technickým vylepšeným vývojárskym nástrojom, využitiu najnovších inovácií platformy od kremíka po cloud a zjednodušeniu publikačných skúseností budú môcť tvorcovia Unity realizovať svoje sny tým, že svoje hry prinesú väčšiemu počtu hráčov na celom svete.
Keďže 3D interaktívne zážitky sa naďalej vyvíjajú v hernom aj nehernom svete, Microsoft a Unity umožňujú vlne nových tvorcov definovať digitálne svety budúcnosti. Práve ich talent, kreativita a empatia nielenže pretvoria svet, ale zmenia ho k lepšiemu."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >