CMA zverejnilo aj reakciu Microsoftu na odkúpenie Activisionu |
Microsoft tiež dal svoju finálnu reakciu k ukončeniu prvej fázy skúmania ich odkupovania Activisionu v UK.
pridal saver 23.11.2022 o 21:23 pod hry
HRY > NOVINKY >
Microsoft tiež dal svoju finálnu reakciu k ukončeniu prvej fázy skúmania ich odkupovania Activisionu. V zásade zhŕňa svoje stanovisko, že Sony o Call of Duty nepríde, prioritou v odkúpení sú pre nich mobily a dodávajú, že odkúpenie zlepší konkurenciu na trhu, na ktorom dominuje Sony.
- Microsoft hovorí aj to, že Sony je teraz v hernej oblasti dvakrát väčšie ako Microsoft. Odkúpenie Activisionu ho k nemu priblíži.
- Priznáva, že "veľa zo Sony first party titulov má vyššiu kvalitu ako ich tvorba"
- Hovorí, že Call of Duty bude dostupné pre viac hráčov ako doteraz a to jednoduchšie. Neplánujú ho ani dať preč z PlayStation platforiem, ani ho nijako degradovať na tejto platforme. Budú k nemu pristupovať ako k Minecraftu.
- Podiel samotného Activisionu na hernom trhu v UK je len 10-20%, celosvetovo 5-10%. V Top 20 rebríčku má pritom len dva tituly. Jeho podiel medzi AAA titulmi je tak malý a nie je dominantný. Ani že je to strieľačka neznamená, že má dominanciu na trhu. Tieto hry pritom ani nie sú najpopulárnejšie na trhu.
- Ani spojenie s Microsoftom nezdvihne podiel cez tretinu.
- Call of Duty je štandardne s hodnoteniami pod Sony titulmi, a teda sa nemusí báť. Call of Duty nie je ani najlepšia hra v danom roku a ani si ju ako najlepšiu nezvolili PlayStation používatelia ani raz za posledných 9 rokov. Zároveň má Sony veľa štúdií, ktoré im vytvoria kvalitné tituly. Aj ak by Call of Duty nemali, nedávno kúpili Bungie a ich strieľačku Destiny 2.
- Call of Duty hrá len časť konzolových hráčov a nie je nijako špeciálne ani jedinečné v porovnaní s tým, ako dlho ho hrajú hráči. Ani sa pre hru nekupujú konzoly. Aj na PlayStation nemá výrazný podiel z celkových tržieb. Sony ju dokonca ani na slajde s first a third party hrami nespomenulo. Má dostatok titulov tretích strán aj bez Call of Duty
- Sony tvrdí, že Call of Duty je pre nich kritické, ale ako Nintendo, tak aj Steam bez problémov prežili bez Call of Duty.
- Sony zároveň pre svoju konzolu dáva Call of Duty hráčom dodatočný exkluzívny obsah. Kde sa Sony bojí, že ho bude dávať Microsoft, keď preberie značku. Microsoft však ukazuje, že tento obsah nemení počty hráčov ani prechody medzi platformami.
- Dodáva, že podiel Activisionu a Microsoftu na celkovom trhu je menší ako iné transakcie, ktoré CMA posunulo do fázy 2.
- Microsoft transakciou chce hlavne zvýšiť svoj podiel v mobilnej sfére.
Microsoft to uzatvára tým, že CMA nedalo žiadny hodnoverný základ, podľa ktorého by mohli konštatovať, že fúzia povedie k podstatnému zníženiu hospodárskej súťaže.
Páči sa mi! (+10)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 20
- PS5 Pro má ponúknuť 45% rýchlejšiu grafiku ako PS5, pridá aj AI upscaling 327
- V PlayGoSmart práve spustili zľavy až do 70% 6
- RECENZIA: Robin Hood - Sherwood Builders 10
- PS5 konzola dostala nový update 25
- Detailnejšie špecifikácie PS5 Pro 143
- PS Plus Premium a Extra hry predstavené 50
- Star Citizen 1.0 sa blíži 54
- Pozrite si 23 minút z hrania českej FPS Gray Zone Warfare 18
- Na Steame odštartoval jarný výpredaj 49 zobraziť viac článkov >