Phil Spencer teraz viac verí, že odkúpenie Activisionu prejde ako pred rokom

Phil ponúkol IGN interview, v ktorom prešiel ako odkúpenie Actvisionu, nové hry tento rok, tak Halo značku a aj The Last of Us seriál.

pridal saver 28.1.2023 o 12:13 pod hry
Phil Spencer teraz viac verí, že odkúpenie Activisionu prejde ako pred rokom

HRY > NOVINKY >

Phil ponúkol IGN interview a nechýbal záber na poličku. Na nej teraz jasnejšie vidieť to, čo mohlo byť malý streamovací Xbox. Aj keď zdá sa, akoby bol dozadu väčší. Ale bol to len prototyp, ktorý minimálne medzitým zrušili a aplikácie dávajú rovno do TV.

Čo sa týka samotného interview, spomenul napríklad to, že si je odkúpením Activisionu istejší ako pred rokom, kedy vôbec nevedel, ako to celé funguje a či to má šancu prejsť. Aspoň tak hodnotí z informácií, ktoré má k dispozícii.

Keď sme to pred rokom oznámili, hovorili sme o 18-mesačnom časovom rámci. Teraz máme za sebou 12 mesiacov. Naďalej sa sústredíme na uzavretie obchodu. Myslím si, že spolu s tímami Activision-Blizzard-King môžeme na strane mobilných zariadení urobiť úžasné veci a spolupracovať s nimi na nových kreatívnych a nových spôsoboch poskytovania ich obsahu. A my sa veľa naučíme z práce, ktorú tieto tímy vykonávajú v oblasti mobilných zariadení, čo je priestor, v ktorom jednoducho nemáme ako Xbox veľa skúseností, ale zároveň je to najväčšia herná platforma na svete.

Takže moja dôvera zostáva vysoká. Aktívne spolupracujeme s regulačnými radami po celom svete, ktoré to musia schváliť, a to bola pre mňa skúsenosť, ktorá ma veľa naučila. Veľa stráveného času, veľa cestovania, veľa rozhovorov, ale sú to rozhovory, v ktorých môžem hovoriť o našom odvetví a o práci, ktorú robíme, a prečo ju robíme. Myslím si, že čím viac sú regulačné orgány informované o tom, čo je to hra, ako tento biznis funguje, kto sú hráči a aké sú naše ambície ako tímu Xbox, je to pre samotné odvetvie len dobre.

Prešiel aj k hrám, kde rok 2022 nebol dobrý na hry, ale tento rok už majú dobre rozbehnutý a bude toho oveľa viac. Nakoniec práve vydali veľmi kvalitný Hi-Fi Rush, ešte tento mesiac prichádza Age of Empires II na Xbox, následne RedFall, Minecraft, Forza, Starfiled. Plus čakajú sa ďalšie hry, ktoré ohlásia na E3. Tam si nechávajú špeciálne ohlásenia, keďže to bude väčší event ako Developer Directy.

Viem, že v komunite sa objavuje určitá únava z toho, že hovoríme: "Hej, počkajte, počkajte, počkajte." Takže to bol jeden z dôvodov, prečo bolo pekné, že sme mohli Hi-Fi Rush vydať počas prezentácie. A na veci ako Pentiment, ktorý vyšiel v novembri, sa pozerám ako na naozaj kvalitnú hru, ale musí toho byť viac. A keď sa pozriem na Minecraft Legends, keď sa pozriem na Redfall, pozriem sa na prácu, ktorú robíme na Forza Motorsport, na jednu z mojich obľúbených franšíz, na Elder Scrolls Online, na veci, ktoré sme ukázali, myslím si, že bolo pre nás dôležité ukázať hry, ukázať dátumy.

Viem, že sa objavili otázky týkajúce sa dátumu v prípade Forza Motorsport, pretože sme práve odhalili rok. Každý by mal vedieť, že práve kvalita, ktorú Turn 10 vkladá do Motorsportu, ak sa na to pozriete historicky, bude aj v tejto hre. To je vec, ktorá je v prvom rade najdôležitejšia, a my vyjdeme s dátumom, nepochybne, keď budeme trochu bližšie. Chceli sme však ľuďom len opätovne potvrdiť, že ide o hru v roku 2023.

Takže ako ste povedali, ukázať skvelé hry, ukázať gameplay týchto hier a uviesť pevné dátumy som považoval za dôležité už na začiatku roka.

K shadow dropu Hi-Fi Rush a Tango Gameworks povedal nasledovné:

Áno, zdá sa, že tentoraz shadow drop fungoval naozaj dobre. Nie je to vec, ktorú by sme robili často. Bol to nápad tímu. Hrali hru, mali dobrý pocit z dátumu uvedenia na trh a z niektorých prvých signálov o kvalite a povedali si: "Hej, bola by to jednoducho zábava. Bolo by jednoducho zábavné, keby sme to mohli vydať počas Developer Direct a povedať: "Zahrajte si to už teraz."" Tak sme sa do toho pustili. Stále sa učíme, stále počúvame a zdá sa, že komunita reaguje dobre, čo je podľa mňa dobrý signál.

Hi-Fi Rush sa mi páči. Páči sa mi, ako vyzerá, páči sa mi hudba. Jednou z hier, ktorú som vždy chcel získať, ale nepodarilo sa nám ju dostať do nášho programu spätnej kompatibility, bola Jet Set Radio Future. Myslel som si, že by bolo fantastické mať túto hru späť, a síce je to iný druh hry, ale s rovnakou atmosférou.

Keď sa pozerám na Tango Gameworks... len sledujem, ako sa vyvíjala za posledných pár rokov, som naozaj spokojný s tým, kam sa dostala.

Spomína aj Game Pass, kde hovorí, že sú to stále ešte neprebádané vody a rast sa ťažko odhaduje, ale minulý štvrťrok dosiahli nový rekord v počte predplatiteľov a služba pokračuje v raste. Ukázala to aj finančná správa, ale ukázala aj prepad v tržbách. K tým Phil hovorí, že pred rokom mali Age of Empires, Forzu, Halo a teraz nemali také veľké tituly v poslednom štvrťroku, a tak to aj očakávali, ale nie je to niečo, čo by riešili, keďže dôležitý je celkový rast, nie jeden štvrťrok. Chcú však postupne prinášať hry v pravidelných intervaloch. 

V interview neobišli ani prepúšťanie, ktoré v hrách zasiahlo hlavne 343 štúdio, kde ako členovi Xboxu, ktorý tam je veľa rokov, mu je ľúto, že museli prepúšťať, ale ako šéf vníma potreby vytvorenia stability pre celú organizáciu. Prepúšťali, aby mohli ďalej napredovať.

Čo sa samotnej Halo značky týka, je ikonická pre Xbox a vždy aj bude. Aj vydanie Halo Infinite bolo dobré. Síce nevyšiel nasledujúci rok, kde spravili určité zlé kroky, ale nechce tímu 343 upierať, že spravili dobrú prácu pri vydaní hry. Videli to aj na číslach hráčov a úspechu, aký hra mala. 

Zároveň vieme, že keď sme hru vydali, museli sme sa ľuďom zaviazať k aktualizáciám obsahu, ich načasovaniu a kvalite, čo sa nám nepodarilo. Verím tímu, ktorý tam je, Pierrovi a vedeniu a aj plánu, ktorý majú. Je zrejmé, že Pierre ktorý je teraz šéfom štúdia, sa Halo venuje už dlho. Pracoval na Halo: The Master Chief Collection, odviedol tam skvelú prácu. Tím má veľmi dobrý plán.

To, čo teraz robíme, je, že sa chceme uistiť, že tím vedenia je nastavený tak, aby mohol flexibilne dodávať plán, ktorý následne potrebujú pretvoriť do reality. A Halo zostane kriticky dôležité pre to, čo Xbox robí, a 343 je kriticky dôležité pre úspech Halo.

Pokiaľ ide o podporné štúdiá a ďalšie veci, to je len súčasť vývoja a toho, že nám pomáhajú ďalší partneri. Ale srdce a duša Halo je v 343 a v tíme, ktorý tam je, a ja mám maximálnu dôveru v tím, ktorý tam je a vedie, a v plán, ktorý majú do budúcnosti.

Čo sa týka pôvodne plánovanej 10-ročnej podpory Halo Infinite, Phil hovorí, že tím v štúdiu má plán a prichádzajú zaujímavé veci, už Forge editor ukázal, akú majú podporu od tvorcov. Čo bude v nasledujúcich rokoch si ešte ujasnia, ale značku budú naďalej podporovať a on bude pomáhať s jej rastom.

V interview prešli aj k seriálom, keďže teraz prišiel kvalitný The Last of Us seriál. Phil hovorí, že je fantastický a spravili dobrú adaptáciu a Nei v tom hral veľkú úlohu. A čo sa týka Halo seriálu a zvýšenia jeho latky v druhej sérii na takúto úroveň:

Chcem to najlepšie pre všetko, na čom pracujeme, vrátane televízneho seriálu Halo. Myslím si, že sú tam určité rozdiely, ale nemyslím si, že zmysel otázky: "Hej, Last of Us je tam vonku a nastavuje neuveriteľne vysokú latku. Mali by sme sa všetci usilovať dosiahnuť rovnakú latku pri práci, ktorú robíme v televízii?" Skôr sa inšpirujeme. To isté môžem povedať o videohrách. Vždy, keď si zahrám od niekoho skvelú hru, inšpiruje nás to k tomu, aby sme robili čo najlepšiu prácu, aby sme dúfali, že nabudúce sa ukážeme s našou najlepšou tvorbou, s našimi najlepšími nápadmi a nájdeme ľudí, ktorí sa buď radi pozerajú, v prípade seriálu Halo, alebo pri hrách, v prípade vecí ako Hi-Fi Rush a hier, ktoré vychádzajú tento rok. Neustále sa inšpirujeme prácou okolo nás.





Páči sa mi! (+8)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19901)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk