Bližší pohľad na technické prevedenie Golluma na konzolách |
Už aj Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi.
HRY > NOVINKY >
Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi a pozrelo sa na jeho technické spracovanie na konzolách. Nadšené samozrejme nebolo, aj keď našťastie už hra dostala základné patche a aspoň to nebola taká tragédia ako pri vydaní. Špeciálne v raytracing režime, kde to pôvodne išlo 15 fps, ale ďalší patch odstránil realtimeové tiene a znížili kvalitu vody aby sa to zvýšilo aspoň na 30 fps. Vizuál je však v niektorých lokalitách horší. Zároveň z PS5 aspoň zatiaľ odstránili fyziku vlasov, keďže pre ňu hra padala. Na Xboxe zostala. Xbox má pre zmenu iný problém a to sekanie kamery pri nízkom framerate. Plus spomínajú aj ďalšie chyby. Autori majú čo robiť.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 262
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 58
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51 zobraziť viac článkov >