Bližší pohľad na technické prevedenie Golluma na konzolách |
Už aj Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi.
HRY > NOVINKY >
Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi a pozrelo sa na jeho technické spracovanie na konzolách. Nadšené samozrejme nebolo, aj keď našťastie už hra dostala základné patche a aspoň to nebola taká tragédia ako pri vydaní. Špeciálne v raytracing režime, kde to pôvodne išlo 15 fps, ale ďalší patch odstránil realtimeové tiene a znížili kvalitu vody aby sa to zvýšilo aspoň na 30 fps. Vizuál je však v niektorých lokalitách horší. Zároveň z PS5 aspoň zatiaľ odstránili fyziku vlasov, keďže pre ňu hra padala. Na Xboxe zostala. Xbox má pre zmenu iný problém a to sekanie kamery pri nízkom framerate. Plus spomínajú aj ďalšie chyby. Autori majú čo robiť.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Cyberpunk 2077 Update 2.31 prináša rôzne menšie vylepšenia 50 zobraziť viac článkov >