Bližší pohľad na technické prevedenie Golluma na konzolách |
Už aj Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi.
HRY > NOVINKY >
Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi a pozrelo sa na jeho technické spracovanie na konzolách. Nadšené samozrejme nebolo, aj keď našťastie už hra dostala základné patche a aspoň to nebola taká tragédia ako pri vydaní. Špeciálne v raytracing režime, kde to pôvodne išlo 15 fps, ale ďalší patch odstránil realtimeové tiene a znížili kvalitu vody aby sa to zvýšilo aspoň na 30 fps. Vizuál je však v niektorých lokalitách horší. Zároveň z PS5 aspoň zatiaľ odstránili fyziku vlasov, keďže pre ňu hra padala. Na Xboxe zostala. Xbox má pre zmenu iný problém a to sekanie kamery pri nízkom framerate. Plus spomínajú aj ďalšie chyby. Autori majú čo robiť.
Páči sa mi! (+1)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 26
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Najväčšie hry v roku 2026 49
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 55
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >













