Bližší pohľad na technické prevedenie Golluma na konzolách |
Už aj Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi.
HRY > NOVINKY >
Digital Foundry sa už dostalo ku Gollumovi a pozrelo sa na jeho technické spracovanie na konzolách. Nadšené samozrejme nebolo, aj keď našťastie už hra dostala základné patche a aspoň to nebola taká tragédia ako pri vydaní. Špeciálne v raytracing režime, kde to pôvodne išlo 15 fps, ale ďalší patch odstránil realtimeové tiene a znížili kvalitu vody aby sa to zvýšilo aspoň na 30 fps. Vizuál je však v niektorých lokalitách horší. Zároveň z PS5 aspoň zatiaľ odstránili fyziku vlasov, keďže pre ňu hra padala. Na Xboxe zostala. Xbox má pre zmenu iný problém a to sekanie kamery pri nízkom framerate. Plus spomínajú aj ďalšie chyby. Autori majú čo robiť. |
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Counter-Strike 2 už vyšiel! 72
- Aké hry prídu v októbri? 45
- Leaknuté detaily príbehu Far Cry 7 26
- Sam Lake komentoval Max Payne 1 & 2 remaky 69
- Vývoj Cyberpunku 2 už začal 120
- Windows 11 update je už dostupný 88
- RECENZIA: Resident Evil 4: Separate Ways 37
- Counter Strike 2 má milióny hráčov, ale má len polovicu obsahu 59
- Galaxy S24 Ultra bude mať plochý displej, zvyšok S24 série ploché hrany 60
- Čo prinášajú RTX 4070, RTX 4080 a RTX 4090 grafiky? Ktorú si vybrať? 21 zobraziť viac článkov >