Criterion štúdio je už preradené na práce na Battlefield značke |
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde. Je to prekvapivé, keďže je to primárne racingové štúdio, aj keď posledné roky dostávalo stále viac práce ako pomocné štúdio pre rôzne iné EA hry. Robili na Apexe, Titanfalle, Star Wars hrách, ale aj Battlefielde a odteraz sa tak budú primárne bude venovať jemu. Síce ešte bude čiastočne pracovať aj na novej NFS hre, už to nebude jeho hlavná práca.
Criterionu je mimochodom veľká škoda, totiž práve toto štúdio má na svedomí parádnu Burnout sériu, ale zároveň pomohlo rozbehnúť GTA sériu, keďže vytvorili Renderware engine. Ten poháňal aj GTA 3, Vice City a San Andreas, ale Rockstar ho zobral aj na Manhunt, Bully, Midnight Club. Uchytil sa aj v iných štúdiách a celkovo predali cez 200 licencií. V roku 2000 mal okolo 70% podielu na trhu v enginoch tretích strán. Pritom ponúkali rendering, fyziku, zvuk a aj AI. Po tom, ako EA štúdio zobralo pod seba, všetko zrušili a engine padol.
Po prechode pod EA sa ešte ako tak štúdio držalo NFS hrami, ale už to nebolo ono a zlý manažment a presúvanie NFS značky hore dole im tiež nepomáhalo. Nakoniec sa z nich stalo primárne pomocné štúdio. Teraz je však možné, že znovu prejdú do vyššej kategórie a dostanú v Battlefielde výraznejšie miesto, keďže Vince Zampella, ktorý vedie Battlefield značku, s nimi už dlhšie spolupracoval a páči sa mu ich práca. Uvidíme, čo im zo značky dá na starosť.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 63
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 30
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 141
- Novembrové hry 31
- RECENZIA: Painkiller 25
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20 zobraziť viac článkov >













