Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek |
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
Rozpočty veľkých hier sú stále vyššie a diskutovali o tom aj firmy na GDC, kde rovno povedali, že je to s investíciami ťažšie a pri 200-300 miliónových projektoch nemôžu ísť do rizika a preto sa radšej spoliehajú na dobre zavedenú značku, ako skúšať niečo nové. Radšej spravia desať pokračovaní, remakov alebo spin-offov ako jednu veľkú novú značku.
Martin Sibille, ktorý je teraz viceprezidentom Tencent Games, ktorý predtým robil 15 rokov v EA, rovno povedal, že teraz je ťažšie riskovať.
Nakoniec nie je to nič nové, zameranie na pokračovania vidíme už roky a firmy len miestami skúsia niečo nové. A keď aj skúsia, tak je to väčšinou niečo s nižšími nákladmi alebo si na to zaplatia menšiu firmu. Zároveň vždy, keď im nová značka nevyjde, zníži sa ich dôvera v investovaní týmto smerom. Ale pozitívne pre firmy je, že ak jedna z piatich alebo desiatich nových značiek vyjde, už na tom môžu začať stavať novú sériu.
Zároveň teraz, keď posledné dva roky náklady na hry výrazne stúpli, môžeme čakať, že veľkých nových značiek ešte menej.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 91
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 94
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 75
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 95
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- RECENZIA: Achilles: Survivor 11 zobraziť viac článkov >