| Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek | 
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
Rozpočty veľkých hier sú stále vyššie a diskutovali o tom aj firmy na GDC, kde rovno povedali, že je to s investíciami ťažšie a pri 200-300 miliónových projektoch nemôžu ísť do rizika a preto sa radšej spoliehajú na dobre zavedenú značku, ako skúšať niečo nové. Radšej spravia desať pokračovaní, remakov alebo spin-offov ako jednu veľkú novú značku.
Martin Sibille, ktorý je teraz viceprezidentom Tencent Games, ktorý predtým robil 15 rokov v EA, rovno povedal, že teraz je ťažšie riskovať.
Nakoniec nie je to nič nové, zameranie na pokračovania vidíme už roky a firmy len miestami skúsia niečo nové. A keď aj skúsia, tak je to väčšinou niečo s nižšími nákladmi alebo si na to zaplatia menšiu firmu. Zároveň vždy, keď im nová značka nevyjde, zníži sa ich dôvera v investovaní týmto smerom. Ale pozitívne pre firmy je, že ak jedna z piatich alebo desiatich nových značiek vyjde, už na tom môžu začať stavať novú sériu.
Zároveň teraz, keď posledné dva roky náklady na hry výrazne stúpli, môžeme čakať, že veľkých nových značiek ešte menej.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Alza spustila Black Friday zľavy 52
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 69
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Fanúšikovský mod C&C Generals: Evolution dostal update 3
- Aký PC handheld kúpiť? Ktorý je najlepší? 39 zobraziť viac článkov >








 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    





