Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level |
Autori priblížili motion capturing prakticky každého pohybu v bojoch.
Autori z Ninja Theory teraz každý deň prinášajú niečo nové k Hellblade II a dnes priblížili spracovanie bojov v hre, ale aj viac ohľadom motion capturingu a spracovania hry. Hovoria, že ho posúvajú na nový level s natočením každého pohybu postavy. Totiž zatiaľ čo jednotka mala motion capturované len prestrihové scény, tu je takto prepracovaný každý pohyb a prispieva to k reálnosti celého zážitku. Hovoria, že len samotný capturing bojových sekvencií trval 70 dní.
Pritom samotné boje tu nie sú zamerané na boj proti desiatkam nepriateľov, ale vždy proti jednému. Autori pri nich chceli, aby hráči precítili, ako je to namáhavé a vyčerpávajúce, ale aj brutálne. Hovoria, že sekvencie pripomínajú skôr zúfalý tanec, ako jednoduché stláčanie tlačidiel. Zároveň z toho bude cítiť, že Senua sa v tejto hre nesnaží byť hrdinkou, ale len bojuje o prežitie.
Pre zaujímavosť spomínajú, že pri jednom boju použili epizódu „Battle of the Bastards“ z Games of Thrones ako referenčný bod.
Rovno však hovoria, že je to ťažké vysvetliť a treba si to vyskúšať. Nakoniec aj vo videách sa to ťažko ukazuje, keďže hra nemá HUD ani žiadne prvky a všetko je plynule previazané, až tak, že na videu hrateľnosť vyzerá ako prestrihová scéna.
Popritom aj prechod medzi skúmaním prostredia, puzzle prvkami a rozhovormi je plynulý a hra tak pôsobí ako súvislí celok. Nebude to tak, že vojdete do prázdnej arény a uvedomíte si: "Ach, tu bude bojová sekvencia." Ale bude to tak, že aj v pokojných oblastiach budete mať pocit, že každú sekundu môže začať boj.
Nakoniec ani motion capturing bežného pohybu postavy nie je jeden opakujúci sa, ale berie do úvahy aj prostredie, počasie a všetko je motion capturované samostatne. K tomu napríklad pri rozhovoroch v pohybe všetko závisí aj od toho či postavou bežíte, alebo kráčate. Bude tam neustála reaktivita ako postavy voči svetu, tak aj NPC postavám, aby ste sa čo najviac ponorili do sveta.
Výsledkom je podľa autorov niečo, čo vyzerá inak ako väčšina akčných hier. Nevedieme len Senuu z jednej bitky do druhej, ani sa súboje sa nebudú zdať ako prerušením širšieho príbehu – boj je súčasťou Senuinej cesty a intenzívna práca vložená do toho, aby sa cítila ako skutočný človek a nie len postava v hre.
Hra vychádza 21. mája na PC a Xbox Series XS, je aj v Game passe a už je dostupná aj k preloadu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Microsoft / Ninja Theory Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|