Xbox dostáva v Európe na marketing menej peňazí ako Playstation |
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy otvorene hovorí o ich financiách.
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy Michael Flatt otvorene hovorí o ich financiách. Teda o financiách pre Európu, Afriku a Stredný východ. Rovno hovorí že si musia vystačiť s oveľa menším balíkom peňazí ako Sony dáva na PlayStation reklamu.
V rozhovore pre Marketing Week povedal:
"Z hľadiska financovania musíme skutočne tvrdo pracovať proti našej konkurencii. Žiaľ, oni (PlayStation) míňajú viac. Sú požehnaní marketingovými prostriedkami, ktoré my jednoducho nemáme. Ale to je úplne v poriadku. Prijímame to, čo by som nazval fiškálne zodpovednejší prístup k investíciám do médií.
Nie sme obdarení obrovskými mediálnymi rozpočtami, takže musíme šetriť a byť naozaj dosť húževnatí a vytrvalí v boji o prostriedky, ktoré by pravdepodobne išli niekam inam.“
Dodávajú, že vďaka tejto šetrnosti a slobode experimentovať je značka schopná prichádzať s nápadmi, ktoré presahujú jej možnosti.
Microsoft od čias Xbox360 veľa v Európe na marketing nemíňa, keďže až na UK tu má predaje nižšie a tomu má nastavené aj financie na reklamu. Na druhej strane aj tak posledné roky už prešli z tlačenia konzol na tlačenie Game Passu, teraz aj u nás v TV majú reklamu na Game Pass streaming cez Samsung televízory.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 97
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 115
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 10 zobraziť viac článkov >