Xbox dostáva v Európe na marketing menej peňazí ako Playstation |
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy otvorene hovorí o ich financiách.
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy Michael Flatt otvorene hovorí o ich financiách. Teda o financiách pre Európu, Afriku a Stredný východ. Rovno hovorí že si musia vystačiť s oveľa menším balíkom peňazí ako Sony dáva na PlayStation reklamu.
V rozhovore pre Marketing Week povedal:
"Z hľadiska financovania musíme skutočne tvrdo pracovať proti našej konkurencii. Žiaľ, oni (PlayStation) míňajú viac. Sú požehnaní marketingovými prostriedkami, ktoré my jednoducho nemáme. Ale to je úplne v poriadku. Prijímame to, čo by som nazval fiškálne zodpovednejší prístup k investíciám do médií.
Nie sme obdarení obrovskými mediálnymi rozpočtami, takže musíme šetriť a byť naozaj dosť húževnatí a vytrvalí v boji o prostriedky, ktoré by pravdepodobne išli niekam inam.“
Dodávajú, že vďaka tejto šetrnosti a slobode experimentovať je značka schopná prichádzať s nápadmi, ktoré presahujú jej možnosti.
Microsoft od čias Xbox360 veľa v Európe na marketing nemíňa, keďže až na UK tu má predaje nižšie a tomu má nastavené aj financie na reklamu. Na druhej strane aj tak posledné roky už prešli z tlačenia konzol na tlačenie Game Passu, teraz aj u nás v TV majú reklamu na Game Pass streaming cez Samsung televízory.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >